Αγαπητέ Pyrgiotis καλησπέρα,
Δυστυχώς οι θεατές που ανέβηκαν στο βουνό δεν ήταν όσοι θα θέλαμε. Μην ξεχνάμε πως ο αγώνας έγινε καθημερινή, οι εποχές έχουν αλλάξει και όπως σωστά λες, αφού δεν έχει σαξοραλλα, δεν πάμε.
Πίστεψέ με πως η οργάνωση έκανε τα αδύνατα-δυνατά φέτος για να γίνει ο αγώνας και οι όποιες περικοπές έγιναν (που ηταν αρκετές), έγιναν προκειμένου να σωθεί το Ιστορικό.
Τώρα, όσον αφορά την προβολή, ρίξε μια ματιά στη σελίδα του facebook και θα καταλάβεις. Επίσης, γιατί είναι ελλιπέστατη η ενημέρωση στο σάιτ; Είχαμε κι αλλη χρονιά Entry List Guide; Τωρα για τα περιστατικά με τους αγωνιζομενους δεν ξέρω, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. A, και να μην ξεχάσω πως φέτος στο Γραφείο Τύπου ήταν 1 άτομο, σε αντίθεση με άλλες χρονιές. Αυτά!
Pyrgiotis έγραψε:
Επιτέλους καταφέραμε να δούμε παρέα έναν αγώνα μετά από τόσα χρόνια στο forum!!
Respect για την τρομερή ταράτσα στα Μέγαρα-Αλεποχώρι!!
Στα του αγώνα:
Η έντονη βροχόπτωση την Πέμπτη δεν μας επέτρεψε να δούμε κάτι συγκλονιστικό από πλευράς θεάματος και αποθάρρυνε τον όποιο αριθμό θεατών.
Παρασκευή & Σάββατο τα πράγματα πολύ καλύτερα, απολαύσαμε μοναδικές εικόνες και ήχους σε άσφαλτο και χώμα.
Φάνηκε ότι αν υπήρχαν ισάξια αυτοκίνητα, υπάρχουν Ελληνικά πληρώματα που μπορούν να συναγωνιστούν στα μάτια τους ξένους μετουσιώνοντας τη γνώση των Ειδικών σε χρόνους κορυφής.
Απογοητευτική η εικόνα του κόσμου, αποδεικνύει περίτρανα την άποψη μου ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων θεατών είναι οι κατά τόπους ''γλήγοροι'' που αν το μενού δεν έχει Loeb, WRC, Impreza και Saxoραλλο δεν κάνουν τον κόπο. Αν σε αυτό προσθέσουμε τις εργάσιμες ημέρες του αγώνα και την ελλειπέστατη προβολή του, καταλαβαίνουμε γιατί είμασταν-δεν είμασταν 15 θεατές στα Μέγαρα το πρωι της Παρασκευής.
Κατά τη γνώμη μου παρακμή και η εικόνα της οργάνωσης. Από την πλευρά του θεατή ο αγώνας φάνηκε ότι έγινε με το ζόρι απλά για να μην χαθεί από το καλεντάρι όπως το ''κανονικό'' Ακρόπολις. Μηδενική προβολή, ελλειπής ενημέρωση από το site του αγώνα, εικόνα που θύμιζε τοπικό σπριντ παρά διεθνή αγώνα στις εκκινήσεις και τερματισμούς των Ε.Δ. και κάποια απίστευτα περιστατικά με αγωνιζόμενους (χαρακτηριστικό ότι μετά την έξοδο του Di Maggio ο υπεύθυνος επικοινωνίας με του αγωνιζόμενους τον παρέπεμψε σε...τοπική οδική βοήθεια για να περισυλλέξει το αυτοκίνητο του επειδή ήταν πάνω από 20 μέτρα από το οδόστρωμα και δεν ήταν στην ευθύνη της οργάνωσης).
Τέλος εννοείται ότι ζηλέψαμε όσους συμμετείχαν και στις 2 κατηγορίες, καθώς δυστυχώς το κόστος ήταν απαγορευτικό για να συμμετάσχουμε, ακόμα και στη Regularity.
Και του χρόνου!