Re: 17o 24 Ώρες Ελλάδα (με συμμετοχή MF!)
Ουφ...Αφού γεμίσαμε μπαταρίες ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σας και αυτή μας την εμπειρία!
Τα συναισθήματα ανάμεικτα, πραγματικά γλυκόπικρη γεύση.
Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα να κοντράρουμε στα ίσια τα πρώτα πληρώματα αλλά και ότι μπορούμε μια θέση στην πρώτη 15άδα. Ξεκινήσαμε με πολύ καλούς χρόνους στο πρώτο σκέλος: 0, 1, 3 βαθμοί ποινής.
''Είναι στα μέτρα μας...'' σκεφτηκα, το αυτοκίνητο βοηθάει πολύ και οι χρόνοι παντου σφιχτοί και αυτό μας βολεύει.
Πρώτο (μικρό) λάθος κατεβαίνοντας από Πιτίτσα, βλέπουμε άνθρωπο 200μ περίπου νωρύτερα από εκέι που υπολογίζουμε ότι είναι το flying. Κόβουμε πολύ. όμως είναι φωτογράφος και οχι κριτής και ετσι τρώμε 11 β.π.
Μετά από μικρή ανασυγκρότηση στο Ρίο, περνάμε τη Γεφυρα και ανάβουμε τους προβολείς.
Η αίσθηση του νυχτερινού αγώνα μοναδική. Παίρνουμε μια πρώτη γεύση και μετά η μεγάλη ανασυγκρότηση για 3 ώρες στη Ναυπακτο. Έλεγχοι, λάδια , νερά , λάστιχα, ανεφοδιασμός. Μακαρόνια με σάλτσα για να νοιώσουμε λίγο ''παγκόσμιοι'' και 2πλό εσπρέσσο για να βοηθήσει.
Στις 00:30 επανεκκίνηση.
Δεν ξεκινάμε όμως καλα. Το γκάζι μένει κολλημένο στις 3000 ρελαντί και εκτός απο προβληματισμό δεν έχουμε υποβοήθηση στα φρένα λόγω μειωμένου vacum. Μετά απο 3 στάσεις και σχεδόν 15 λεπτά χαμένα όλα δουλεύουν πάλι σωστά και φτάνουμε στην επόμενη Ε.Δ. Και εκεί καταστροφή. Ο Ηρακλής προσπαθώντας να βγάλει γρήγορα ιδανικό χρόνο και απόσταση ξεχνά να γυρίσει το σελίδα του road book . Παιρνουμε GO και στα 300μ αντί να στρίψουμε αριστερα συνεχίζουμε ευθεία. Όταν γυρίζει σελίδα έχουμε φύγει σχεδόν 1χλμ μέσα στο δάσος. Επιστρέφουμε αλλά το χρονόμετρο έχει δέιξει σχέδον 2 λεπτά καθυστέρηση και 109 β.π....Τσάμπα και βερεσέ από ένα λάθος για αρχαρίους!
Ξενερωμένοι και εκνευρισμένοι φτάνουμε στην Ιτέα συνεχίζοντας να γράφουμε ''μηδενικά'' και ''άσσους'' στις επόμενες ειδικές αλλά το παιχνίδι έχει χαθεί. Απολαμβάνουμε τις τελευταίες ειδικές μέχρι τον Κορινθιακό (Κυριακι, Θίσβη, Αλυκή) και περίπου στις 9:20 καρό σημαία στο Χαϊδάρι.
Απολογισμός: 140 βαθμοί ποινής, 35οι Γενικής ανάμεσα στους 56 που κατάφεραν τελικα να ολοκληρώσουν. και 8οι στην πολυπληθή G2.
Χωρίς τους 109 του Μόρνου θα έιχαμε μείνει στους 31 περίπου και θα έιμασταν 10οι , αλλά με τα ''αν'' δεν κερδίζεις αγώνες.
Πάμε όμως στη γλύκα: Το αυτοκίνητο φανταστικό και απροβλημάτιστο στον πρώτο του ουσιαστικά αγώνα.
Πατάει γερά, παρά την επιλογή μου να μην τρέξουμε με τα semi αλλά με λαστιχα δρόμου για το φόβο βροχής.
Δύναμη και ροπή στο θεό,βοήθησαν πολύ να βγούν εύκολα οι πολυ σφιχτοι χρόνοι ακόμα και στα κλειστά κομμάτια με τις αλεπάληλες ανηφορικές φουρκέτες.
Το πρόβλημα στο γκάζι τελικά ήταν κολλημενο τσοκ στο ένα καρμπυρατερ. Μικρό παρατράγουδο μια καμμένη ασφάλεια, χωρίς να μας δημιουργησει ουσιαστικό προβλημα, παρα μόνο τρόμάρα από τον έντονο σπινθήρα μεσα στη νύχτα
Καλύτερες στιγμές: το κατέβασμα στην Φτέρη με την ταυτότητα στο στόμα για να προλάβουμε οριακά το ΣΕΧ στο Σελλινουντα με τα φρένα και τα λάστιχα να φτάνουν στο Αιγιο ξεφτυλισμένα & το κατεβασμα στην Ιτεα τρενάκι με Porsche 944, Fiat 131 Racing, Golf Gti και ένα πολύ θαραλέο Mini.
Με δυο κουβέντες η πιο δυνατή αυτοκινητιστική μου εμπειρία στα 30 μου χρόνια και ίσως ο κορυφαίος αγώνας Ιστορικών στην Ελλάδα μαζί με το Ιστορικό Ακρόπολις. Πολλά μπράβο στην οργάνωση που έβγαλε εις πέρας ένα πολύ δύσκολο έργο με μηδεν προβλήματα.
Να ευχαριστήσω το συνοδηγό-κολλητό-αδελφό Ηρακλή Γρίβα που μου κάνει πάντα παρέα από το δεξί μπάκετ, τον πατέρα μου και team manager που έχει δώσει χρόνο, ιδρώτα και χρήμα για να με βοηθήσει να φτάσουμε μέχρι εδώ. τη γυναίκα μου που ανέχτηκε το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα ήμουν ''στον κόσμο μου'' πραγματικά.
Επίσης το
http://www.lubit.gr (Λιπαντικά - Αναλώσιμα) που μας στήριξε και ήταν ο πρώτος μας χορηγός στα χρονικά αυτής της μικρής ''καριέρας'' και όλους εσάς που με τα λόγια σας, τη φυσική και ηλεκτρονική σας παρουσία και τα Like σας μας ανεβάζετε ψυχολογικά! Special Thanks στον GregWRC που ήταν παρόν και στην εκκίνηση και στον τερματισμό!
(Γρηγόρη χρωστάω βόλτα).
Ήδη έχουν ξεκινήσει οι ετοιμασίες και η check list για το 18ο....
ΥΓ: Όποιος έχει τη δυνατότητα να έχει ή να δανειστεί ένα κλασσικό όχημα και να ζήσει την εμπειρία θα καταλάβει ότι δεν είναι όλα τα regularity βόλτες για συνταξιούχους, ρωτήστε τους έντεκα που δεν κατάφεραν να γυρίσουν στον τερματισμό...