Re: 24 Hours Rally Raid 2012
Μέρος 2ο:
...Είμαστε λοιπόν στο Δίστομο στο 1ο service point και περιμένουμε να πάμε για την SS3 (2η για μας ειδική). Φωρτίζω κινητό και GOPRO, ετοιμάζω και τα μπουκάλια με το νερό να τα έχω εύκαιρα γιατί απο την λάσπη στην SS1 είχε μπουκώσει το ένα πιτσιλιστήρι για τα τζάμια και ήμασταν με το δεξί μόνο. Ταυτόχρονα να έχω αγχωθεί με τα κολλήματα του Terratrip (οδόμετρο). Θα παίξει? Δεν θα παίξει? Και άμα ξανακολλήσει? Τι να φταίει?
Έχε γούστο να μας αφήσει τώρα που πάμε φορτσάτα. Ξεκινάμε την απλή 8 χλμ για την αρχή της ειδικής. Καθώς μηδενίζω τις τουλίπες να σου το γ@μήδι και μου πετάγεται απο τα 1+ χλμ στα 3,5.
Τώρα λέω την γ@μήσαμε.
Φτάνουμε στην εκκίνηση. Στο μυαλό μου 2 πιθανές αιτίες. Ή η λάσπη έχει μπλοκάρει κανα καλώδιο ή φταίει η πατέντα που έχω φτιάξει για τον μηδενισμό των χλμ απο μακριά. Πέρνω την απόφαση να το αποσυνδέσω και να το χειρίζομαι όπως παλιά. Τουλάχιστον άμα είναι αυτό, θα λυθεί το πρόβλημα. Έτσι κάθε φορά έπρεπε να τεντώνομαι και η ζώνη να είναι ελαφρώς χαλαρή για να το φτάνω. Εκεί στην εκκίνηση περίμενε όλη σχεδόν η κατηγορία που συνέχιζε τον αγώνα. Μας ενημερώνουν ότι οι χρόνοι εκκίνησης δεν ισχύουν! Η μεγάλη κατηγορία Ζ1 έχει χαθεί στην προηγούμενη ειδική, που εμείς δεν τρέχαμε, λόγω ομίχλης και θα υπάρξει καθυστέρηση. Αναγκαστικά περιμένουμε, κουβεντούλα και πλάκες μέσα στα σκοτάδια καθώς τα αγωνιστικά της Ζ1 πέρνουν εκκίνηση, όσα έχουν απομέινει. Άλλα ρετάροντας, άλλα με ζημιές, άλλα ΟΚ. Φοβερή ατμόσφαιρα να ακούς τα πολλά κυβικά να ξεκινούν και να γεμίζει το βουνό ήχους μέσα στη νύχτα.
Με αυτά και μ' αυτά πέρνουμε ώρα εκκίνησης 23:00. Συνδέω GOPRO, ανάβω GPS & Τerratrip που ελπίζω να δουλέψει. Στα πρώτα χλμ χάνομαι πάλι απο μ@λακία μου. Ακουλούθησα ασυναίσθητα τον μπροστινό που είχε χαθεί. 4 με 5 λεπτά στα σκουπίδια έτσι για πλάκα. Και επειδή είχαμε γράψει πολύ λίγα χλμ η ΜΩΤ έπεσε στα 28!!
Συνεχίζουμε. Οι δρόμοι λασπεροί με πολλές λασπολακούβες λερώνουν συνεχώς τα φώτα. Η ορατότητα να πέφτει κατακόρυφα. Στάση - καθάρισμα -φύγε. Σε 1-2 χλμ ξανά τα ίδια. Όσα πανάκια είχα για καθάρισμα έχουν λερωθεί όλα. Αρχίζω και καθαρίσω με τα μανίκια του φούτερ. Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε ρυθμό με αυτόν τον τρόπο. Οπότε σε κάθε λούμπα, φρένο, 1η και σιγά σιγά περνάμε. Λάθος 1ο: Τα προβολάκια έπρεπε να είχαν μπει σε μπάρα πάνω στην οροφή και όχι στον προφυλακτήρα και επίσης θα έπρεπε να έχω πάρει μαζί ρολά κουζίνας για καθάρισμα. Ενδιάμεσα στους καθαρισμούς σε κάποιο σημείο ακουώ τον ήχο μηδενισμού του Terratrip χωρίς να έχω πατήσει τίποτα. Έτσι απο μόνο του και συνεχόμενα.
Πάει λέω, τώρα τον ήπι@με. H ιδέα της εγκατάληψης περνάει στιγμιαία απο το μυαλό μου. Αμέσως κάνω restart. Σταματάει ο ήχος. Ευτυχώς, συνειδητοποιώ ότι ήταν η ειδοποίηση ότι η GOPRO έμεινε απο μπαταρία. Με κοψωχόλιασε.
Τα χιλιόμετρα περνάνε με σταθερό ρυθμό, λίγο παιχνίδι με κάτι γουρούνες και κάτι αυτοκίνητα και βλέπω κάπου στη μέση της ειδικής η ΜΩΤ έχει ανέβει στα 36. Η καθυστέρηση έχει μειωθεί απο 1 ώρα σε 30 λεπτά. Άρα πάμε καλά.
Συνεχίζουμε, σε κάποιο σημείο έχει τέτοια ομίχλη να μην βλέπεις στα 5 μέτρα. Το gps έδωσε τη λύση. Περιγράφω το δρόμο όπως τον έδειχνε και ευτυχώς είχαμε μικρές απώλειες χρόνου.
Εκεί κάπου πιο μετά υπήρχε προγραμματισμένος ανεφοδιασμός. Πάμε και το βενζινάδικο κλειστό. Και τώρα? Τα μαθηματικά λένε ότι μας βγάζει οριακά μέχρι το τέρμα. Ρισκάρουμε τσάμπα και συνεχίζουμε με συνετή και οικονομική οδήγηση. Τσάμπα γιατί θα μπορούσαμε να κάναμε ότι κάνανε οι υπόλοιποι. Ενημέρωση την οργάνωση να έρθει ο ντόπιος να ανοίξει το βενζινάδικο. Η όλη καθυστέρηση θα αφαιρεθεί γιατί σε βλέπουν απο δορυφόρο. Αλλά που μυαλό για τέτοια. Η κούραση έπαιζε πλέον το ρόλο της.
Συνεχίζουμε με ελαφρώς πιο μειωμένο ρυθμό λόγω βενζίνης. Κάπου σε ένα βουνό έρχεται το χάσιμο.
Η τουλίπα λέει πρέπει να μπεις αριστερά σε ένα δρόμο. Μαζί μας και άλλα 2-3 αυτοκίνητα και 2 γουρούνες μαζί και η Βουλγάρα με το ΑTV. Τα μπρος πίσω σταμάτα ξέκινα μας έλειπαν τώρα. Είμαστε που είμαστε οριακά απο βενζίνη, τώρα θα κάψουμε κι άλλο. Όλοι εκεί γύρω γύρω. Μπένουμε σε ενα δρομάκι αριστερά που είχε. Πάμε πιο μέσα. Είναι δύσβατο με κροκάλα. Μπα δεν είναι εδώ. Ξανά πίσω. Πιο κάτω άλλη διασταύρωση που δεν ταίριαζε. Ξαναμετράμε, πάλι το ίδιο. Μην τα πολυλογώ, με το που μπένει η Βουλγάρα στο δύσβατο, ακολουθάμε. Ναι ρε το γ@μήδι απο εδώ ήταν. Καλά είχαμε μπει απο την αρχή. Αμα συνέχιζα λίγο πιο κάτω φαινόντουσαν και ροδιές.
Κάπου κατα τις 4-5 τα ξημερώματα περνάμε και την παραλία ψάθας με προορισμό ΛΟυτράκι και το βουνό των Αγ. Θεοδώρων. Περάσαμε και απο΄οτι άκουσα κάποια κομμάτια απο ειδικές απο Παλάδιο. Με το που αφήνουμε άσφαλτο, ζόρικα τα πράγματα. Είχε συνεχώς ανηφορικό κομμάτι. Η βενζίνη να είναι στην τελευταία γραμμή. Ξανα υπολογισμούς. Πιο οριακά δεν γίνεται άλλο. Θα τερματίζαμε στο τσακ. Και συνέχεια ανηφόρα και φουρκετίδια. Σε όλο το δρόμο η βουλγάρα μπροστά μας απο το προηγούμενο χάσιμο. να δεις πως έμπενε στις στροφές η σκύλα.
Ευτυχώς κάποια στιγμή ισιώνει ο δρόμος, εξαφανίζεται η Βουλγάρα, αρχίζει και κατηφορίζει. Εκεί ανάβει και το λαμπάκι της βενζίνης. Ευτυχώς κατηφόρα μέχρι τον τερματισμό και ανακούφιση. Να είναι καλά αυτός που έβγαλε την διαδρομή. Σύνολο 50 λεπτά καθυστέρηση. Λίγο η οικονομική οδήγηση, λίγο ο ελλειπής φωτισμός και οι στάσεις καθαρισμού, λίγο η κούραση του οδηγού. Λάθος 2ο: Σε κάθε ειδική θα πρέπει να γίνεται εναλλάξ αλλαγή οδηγού για λιγότερες πιθανότητες αυξημένης κόπωσης. Δεν πειράζει. That's racing. Πάμε για το 2ο Service point στο Λουτράκι κατα τις 6 το πρωί. Βενζίνη full, λίγο γέμισμα τα μπουκάλια τα νερά, τα φώτα τα αφήνω λασπωμένα. Η επόμενη και τελευταία ειδική ξεκινάει 7.40 οπότε θα έχει ξημερώσει. Θα οδηγήσω εγώ απο Λουτράκι πίσω στον Αυλώνα για τερματισμό. Ελπίζω μόνο να έχει ωραίa κομμάτια απο το acropolis να πάμε λίγο γρήγορα. Χαλάρωση, μισή μπαγκέτα για αναπλήρωση δυνάμεων και αναμονή...
3ο και τελευταίο μέρος έρχεται...