[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Νοέμ 19, 2018 8:56 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm
Δημοσιεύσεις: 1154
Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
Δημοσίευση Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
-3ος Αγώνας: Μέγαρα

Μετά από 4 χρόνια το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ανοίγει και πάλι τις “πύλες” του για να υποδεχθεί τον 3ο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων. Ο αγώνας διοργανώνεται από τη “START LINE” στις 25 & 26 Ιουνίου 2011

Περισσότερα στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί.

Παράθεση:
ΔΕΛTΙΟ ΤYΠΟY Νο 1
3ος ΑΓΩΝΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ – 25 & 26 Ιουνίου 2011

Μετά από 4 χρόνια το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ανοίγει και πάλι τις “πύλες” της για να υποδεχθεί τον 3ο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων.
Ο αγώνας διοργανώνεται από τη “START LINE” στις 25 & 26 Ιουνίου 2011.

Οι συμμετοχές λήγουν την Παρασκευή 17 Ιοσνίου και ώρα 20:00 στα γραφεία της λέσχης μας, Μιλτιάδου & Δημοκρατίας 47 - Π. Φάληρο.

Ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 25/06 από τις 08:30 – 10:00, ενώ τα Ελεύθερα Δοκιμαστικά θα αρχίσουν την ίδια μέρα στις 10:30.

Ο Αγώνας της Κυριακής 26/06 θα ξεκινήσει στις 10:30 ενώ αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη των συμμετοχών.

Όσοι θέλουν περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 6973 030 125 - 6977 660 565 ή στα τηλέφωνα & φαξ της Λέσχης 210 98 12 341 & 210 98 21 069.

Από το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


Συνημμένο:


_________________
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA
http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg


Τρί Ιουν 07, 2011 11:06 pm
Προφίλ WWW
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Π.Π.ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ


ΟΜΑΔΑ "SPORT"

    1 1 ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 S16 1/EN2

    2 2 START LINE - ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO 2/A6

    3 3 ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ HONDA CIVIC 2/A6

    4 4 START LINE - "TASIOPOULOS JUNIOR" PEUGEOT 106 S16 2/ΕA6

    5 5 START LINE - ΚΑΤΣΙΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 ΜΑΧΙ 3/ΕΑ6KC

    6 6 Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ CITROEN AX MAXI 3/EE10

    7 7 ΛΟΥΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ CITROEN ΑX 3/EE10


ΙΣΤΟΡΙΚΑ

    1 8 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ MINI COOPER 2/C1

    2 9 ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ SIMCA RALLYE II 2/C1

    3 10 ΛΑΓΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ALFA ROMEO ALFETTA 1.8 2/C3

    4 11 ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ PORSCHE CARRERA 911 RS 2/C5

    5 12 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ PORSCHE 911 RSR 2/C5

    6 14 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN VISA 3/D2

    7 15 ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ FORD ESCORT RS 2000 3/D3

    8 16 ΤΑΧΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ BMW E21 3/D3

    9 17 "DOBERMANN" PORSCHE 911 SC 3/D4

    10 18 ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ VAUXHALL 2300 HSR 3/D4

    11 19 ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ FORD GT 40 GR/5

    12 20 Σ.Β.Ο.Α. - ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ALFA ROMEO GRAG PROTOTYPE GR/6


ΟΜΑΔΑ "ΟΡΕΝ"

    1 21 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT MK2 1/EE11

    2 22 ΝΤΟΝΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ OPEL ASTRA 2/A7+

    3 23 ΚΥΡΚΟΣ ΠΑΝΟΣ MITSUBISHI EVO 8 2/A8

    4 24 "CHOCOS" BMW M3 GTR 2/EE12

    5 25 Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ BMW M3 2/EΕ12

    6 26 Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - "DOBERMANN" BMW E30 M3 2/EΕ12

    7 27 Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ FORD SIERRA RS 500 2/EE12

    8 28 Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ LANCIA DELTA INTEGRALE ΕΕ12ΤΚ

    9 29 ΛΟΥΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ NISSAN PRIMERA


Συνολικά 28 συμμετοχές.

Υγ Κύρκος Πάνος στην Open .... :roll:

Υγ2 Good Luck ADK !!!!

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Ιουν 22, 2011 4:26 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
Άλλη μια μάχη μεταξύ RS και RSR !!! Για να δούμε...Αν και από οσο μπορώ να υποθέσω ο κος Καροτσιέρης θα μπει σαν μαινόμενος ταύρος για να ξορκίσει και το κακό του τελευταίου καιρού!


Καλή επιτυχία στους μικρούς της παρέας των ιστορικών με Mini Cooper, Simca Rallye και Citroen Visa ( :headbang )

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Ιουν 23, 2011 9:16 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
ΠΡΟΓΡΑΜΜA AΓΩΝΑ

Συνημμένο:


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Ιουν 23, 2011 9:28 am
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1456
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
ΝΤΟΝΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ OPEL ASTRA A7+ αν δεν κανω λαθος ειναι το αμαξι του κ.ΜΑΡΠΙΝΗ οπου αγοραστικαι απο τον κ.ΝΤΟΝΤΗ.
Ενα αγαπημενο αμαξι για εμενα αφου ειχε προσφερει πολλες συγκινησεις και ατελειωτες μαχες σε αναβασεις με αντιπαλο το clio maxi του Σακη Ευσταθιου αλλα και στις πιστες με το honda civic του Κ.Κορακα.Αναμενουμε το αυτοκινητο να εχει την ιδια πορεια και με τον καινουργιο ιδιοκτητη.
Αν ξερει καποιος κατι παραπανω γαι αλλαγες που εχουν γινει στο αυτοκινητο ας ενημερωσει.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Ιουν 23, 2011 11:41 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
omae-epa.gr έγραψε:
3ος αγώνας ταχύτητας – Μέγαρα: Δοκιμές

Ολοκληρώθηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές για τον 3ο φετινό αγώνα ταχύτητας ο οποίος διοργανώνεται από τη Start Line στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Ελάχιστες ήταν οι απώλειες σε σχέση με εκείνους που δήλωσαν συμμετοχή καθώς μόνο οι Μαργέτης και Λάγγας δεν εμφανίστηκαν.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τους χρόνους

    στην κατηγορία Sport ο Βαγγέλης Κατσίνας με Peugeot 106 Maxi είναι στην ole position καθώς ήταν ενάμισι δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Σταμάτη Κατσίμη με Honda Civic,

    ενώ στην Open ο Αντώνης Αθυμαρίτης με τη Lancia Delta σημείωσε την καλύτερη επίδοση εμπρός από τον Παναγιώτη Ευθυμίου με την BMW M3 και τον Πάνο Κύρκο με το Mitsubishi EVO VIII που ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους.

    Στα Ιστορικά ο Μάριος Σταφυλοπάτης έφερε την Porsche 911 RSR στην κορυφαία θέση ακολουθούμενος από τον Ανδρεά Καροτσιέρη επίσης με Porsche με διαφορά λίγο μεγαλύτερη του μισού δευτερολέπτου.

Αυτή την ώρα διεξάγονται οι δοκιμές για το GTCC.

Αύριο από τις 09:30 μέχρι τις 10:10 θα γίνουν τα warm up των κατηγοριών.

Ο αγώνας της Sport θα είναι 25 γύρων και θα ξεκινήσει στις 10:30, ενώ τα Ιστορικά θα στηθούν στην εκκίνηση στις 11:15 για έναν αγώνα 15 γύρων.

Το πρόγραμμα κλείνει με την Open και έναν αγώνα 20 γύρων ο οποίος θα ξεκινήσει στις 11:55.

Οι αναγνωρίσεις του GTCC θα αρχίσουν στις 12:40 ενώ τα περάσματα των αυτοκινήτων στις 13:35.

 

Κατατακτήριες δοκιμές - Sport

Κατατακτήριες δοκιμές - Ιστορικά

Κατατακτήριες δοκιμές - Open


και κάποιες φωτογραφίες από τις καρδιές των παπιών

Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



και το Nissan Primera BTCC ύστερα απο την έξοδο απο σπασμένο ημιαξόνιο

Συνημμένο:



Ο Λούκος επίσης αντιμετώπισε πρόβλημα και το ΑΧ του στην Sport. Ελπίζουμε να τα επίσκευάσει και τα δυο και να τον δούμε αύριο να "κονταροχτυπιέται" με τους υπόλοιπους.....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιουν 25, 2011 8:18 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
Η αυριανή πρόβλεψη του καιρού δείχνει καλύτερη απο την σημερινή μιας και σήμερα καήκαμε .....η μέγιστη θερμοκρασία θα είναι 24 βαθμούς κελσίου γεγόνος το οποίο δεν ευνοεί μόνο τους θεατές αλλά και τους αγωνιζόμενους και τις μηχανές τους διότι σήμερα "βράσανε".

Αν οι συνθήκες αύριο είναι ίδιες με σήμερα ο αγώνας απο ταχύτητας θα μετατραπέι σε αντοχής ... :)

Και η έκπληξη .... γύρω στις 9 το πρωί πιθανολογείται βροχή ..... το νου σας ...... ;)

Συνημμένο:


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιουν 25, 2011 8:32 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
Δήλωση του Αλέξανδρου Ρουστέμη στο FB

Παράθεση:
ΑΥΡΙΟ ΤΟ FORD SIERRA RS 500 ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΠΡΟΣ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ!! ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ .

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιουν 25, 2011 11:12 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
omae-epa.gr έγραψε:
3ος αγώνας ταχύτητας – Μέγαρα: Αποτελέσματα



Με δροσιά και χαμηλότερη θερμοκρασία από ό,τι θα περίμενε και ο πιο αισιόδοξος υποδέχτηκαν τα Μέγαρα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας για τον τρίτο φετινό αγώνα. Οι τρεις κούρσες ολοκληρώθηκαν με ταχείς ρυθμούς και με αρκετό ενδιαφέρον τουλάχιστον στις δύο από αυτές.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον αγώνα της Sport όπου στη γραμμή της εκκίνησης στήθηκαν πέντε αυτοκίνητα με τον Βαγγέλη Κατσίνα να έχει την Pole position με το Peugeot 106 Maxi. Ο αγώνας ήταν μια εύκολη υπόθεση για τον έμπειρο οδηγό ο οποίος ουσιαστικά δεν συνάντησε τον παραμικρό ανταγωνισμό. Ξέφυγε από την αρχή και δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί καθόλου με τους οδηγούς που ακολουθούσαν με αποτέλεσμα η νίκη να έρθει με περίεργο τρόπο. Αυτό ενισχύθηκε και από το γεγονός πως τελικά τερμάτισαν μόνο τρία αυτοκίνητα.

Ο Τασιόπουλος Jr. με το Peugeot 106 ήταν στη δεύτερη θέση και ο Γιάννης Τασιόπουλος, ο μπαπάς ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση έστω και αν σταμάτησε στο μέσον του αγώνα με κάποιο πρόβλημα στο Citroen Saxo.

Highlight του αγώνα ήταν η μονομαχία του Δημήτρη Λούκου με τον Τρύφωνα Χασάπη με τα δύο Citroen AX Maxi. Ο Χασάπης έχασε την τρίτη θέση στην εκκίνηση λόγω του ότι ο κινητήρας του δεν έπαιρνε μπρος και ξεκίνησε τελευταίος, μια θέση πιο πίσω από τον Λούκο που χθες δεν είχα πάρει χρόνο έτσι ήταν εκείνος τελευταίος αρχικά. Η εκκίνηση του Χασάπη ήταν εξαιρετική και έστριψε ακριβώς πίσω από τον Κατσίνα, όμως στη συνέχεια ο Λούκος έγινε πιο πιεστικός. Οι δύο του άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους αρκετές φορές και τελικά στον έκτο γύρο είχαν μια επαφή στην αριστερή καμπή πριν τη φουρκέτα μπροστά από τα πιτς με αποτέλεσμα ο Λούκος να φύγει αμέσως για τα πιτς και ο Χασάπης να εγκαταλείψει δύο γύρους αργότερα με την εξάτμιση του να κρέμεται.

Στον αγώνα των Ιστορικών ο Μάριος Σταφυλοπάτης με την Porsche 911 RSR ξεκίνησε από την pole και οδήγησε μέχρι το τέλος στην πρώτη θέση. Παρόλα αυτά ο Ανδρέας Καροτσιέρης, επίσης με Porsche 911, ήταν συνεχώς κοντά του δείχνοντας την εξαιρετική προσπάθεια που έκανε να κρατηθεί πίσω από την ταχύτερη Porsche του αντιπάλου του. Στην εκκίνηση ο “Dobermann” έφυγε εντυπωσιακά αλλά στην πρώτη στροφή είχε ένα τετ-α-κε με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο όπως εξάλλου και ο Αλέξανδρος Εδιπίδης που ακολουθούσε με το Ford GT40 και αναγκάστηκε να κόψει.


Από εκεί και πίσω ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Ford Escort MKII είχε πιάσει έναν καλό ρυθμό ωστόσο γρήγορα ο Βασίλης Γόντικας με το Vauxhall πλησίασε και πίεζε. Δεν τα κατάφερε όμως και σαν να μην έφτανε αυτό αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα διαρροής. Έτσι ο Γεωργούλας συνέχισε ανενόχλητος για την τρίτη θέση έστω και αν ο “Dobermann” είχε πλησιάσει αρκετά και τερμάτισε τελικά τέταρτος. Από εκεί και πίσω βρέθηκαν οι Αλέξανδρος Εδιπίδης (Ford GT40), Παντελής Πουλιάδης (Grag), Χρήστος Αναστασιάδης (Citroen Visa), Γιάννης Ταχτάς (BMW E21) και ο Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (Simca Rallye).

Όπως είναι φυσικό και ήταν αναμενόμενο ο αγώνας της Open είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Όχι τόσο για την κορυφή αλλά για τις πιο πίσω θέσεις αφού είναι αλήθεια πως είδαμε και κάτι φρέσκο σε σχέση με τα μέχρι τώρα καθιερωμένα. Ο Αντώνης Αθυμαρίτης με τη Lancia Integrale ξεκίνησε και έμεινε πρώτος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο νεαρός Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi EVO VIII της οικογένειας εκτός του ότι είχε σημειώσει το δεύτερο καλύτερο χρόνο στις δοκιμές έκανε εκπληκτικό αγώνα και μας προϊδέασε για τη συνέχεια του ονόματος αρκούντως ικανοποιητικά. Πίεσε κατά διαστήματα τον Αθυμαρίτη και σίγουρα έχει πολλά να δείξει ακόμη, πράγμα που αποδεικνύεται από τη δεύτερη θέση που πήρε.


Τρίτος έπειτα από την πιο ενδιαφέρουσα μάχη της ημέρας ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου ένας ακόμη νέος οδηγός, ο οποίος όπως και ο Κύρκος συμμετείχε για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα σε πίστα. Ο Ευθυμίου με τη γνωστή BMW M3 είχε ένα τετ-α-κε στις πρώτες στροφές όταν θέλησε να πιέσει τον Κύρκο και έπεσε τελευταίος. Μάζεψε όμως εντυπωσιακά τη διαφορά με ένα μπαράζ προσπεράσεων και τελικά βρέθηκε πίσω από τον Τσώκο με την BMW M3 GTR. Οι δύο τους είχαν μάχη για πολλούς γύρους, η οποία μάλιστα συνεχίστηκε όταν πέρασε τρίτος ο Ευθυμίου. Στην πορεία όμως ο Τσώκος αποφάσισε να κόψει ρυθμό ώστε να προφυλάξει το αυτοκίνητο και να φτάσει στο φινάλε και έχασε και την τέταρτη θέση από τον Δημήτρη Λούκο με το Nissan Primera BTCC. Ο Λούκος θα μπορούσε σίγουρα να είχε πάει καλύτερα αλλά ξεκίνησε από το pitlane αφού το αυτοκίνητο τον δεν έπαιρνε μπρος πριν το γύρο σχηματισμού. Νωρίτερα από όλα αυτά τρίτος είχε βρεθεί ο “Dobermann” όμως αναγκάστηκε να κόψει όταν αντιμετώπισε πρόβλημα και τελικά ολοκλήρωσε όγδοος. Κουρνιάτης και Αθυμαρίτης με την έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Ιουν 27, 2011 3:37 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9589
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας-3ος Αγώνας: Μέγαρα
Να πω και εγώ δυο λόγια για τον αγώνα.

Αρχικά το Σάββατο το πρωί στα δοκιμαστικά ο καιρός ήταν πολύ ζεστός με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν μηχανές και οδηγοί ... Ορισμένοι αντιμετώπισαν μεγάλα ή μικρά προβλήμα με τον Σταμάτη Κατσίμη μόνο να μην κατεφέρει να εκκινήσει την Κυριακή.

Την Κυριακή τα πράγματα ελέω του "δροσερού" καιρού ήταν πολύ καλύτερα. Οι χρόνοι σε σχέση με τα δοκιμαστικά έπεσαν ....Με το μάτι πρέπει να βρέθηκαν στην πίστα γύρω στα 300 άτομα. Αν αναλογιστείς ότι συμμετείχαν περίπου 130 οδηγοί (συμπεριλαμβανομένου και του gtcc) το νούμερο αυτό δεν είναι καθόλου καλό.

Στην sport o Κατσίνας με σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο απο τους υπόλοιπους ξεκίνησε, έστριψε πρώτος και ταξίδεψε χωρίς να τον ενοχλήσει κανέις στον τερματισμό. Απο έκει και πέρα απο την εκκίνηση και μόνο ο αγώνας φαινόταν πως θα ήταν επεισοδιακός .... Ο Τρύφωνας Χασάπης αντιμετώπισε πρόβλημα με την μίζα του στο 3λέπτο με αποτέλεσμα να δεχθεί βοήθεια για να ξεκινήσει τον γύρο σχηματισμού και ως εκ τούτου να εκκινήσει τελευταίος. Δεν πτοήθηκε όμως κάνοντας μια εκπληκτική εκκίνηση στρίβοντας πίσω απο τον πρωτοπόρο Κατσίνα. Απο εκεί και πέρα λόγω του ανώτερου αυτοκινήτου ο Κατσίνας απομακρύνθηκε αφήνοντας τον Λούκο και τον Χασαπή σε μια μάχη "πόρτα με πόρτα" και "φτερό με φτερό". Οι δυο τους κυνηγήθηκαν για δυο τρείς γύρους εναλλάσσοντας τις θέσεις τους με τον Χασάπη να είναι πολύ επιθετικός. Οπότε στην αριστερή πρίν τον τελευταίο Κ ο Χασάπης επέιχείρησε να περάσει τον Λούκο απο την εξωτερική καταφέρνοντας το παρόλο που και τα δυο αυτοκίνητα τραυματιστηκαν ελαφρα. Ο Λούκος απο εκεί και πέρα μπήκε μέσα στα πιτ εγκαταλείποντας κάνοντας το ίδιο και ο Χασάπης λίγους γύρους πιο ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσής το οποίο δεν προήλθε απο την μικρή σύγκρουση. Η σύγκρουση όπως είπαν οι περισσότερο έγινε σε καθαρά αγωνιστικά πλαίσια και μπράβο και στους δυο για το θέαμα που πρόσφεραν.Απο εκεί και πέρα ο Γίαννης Τασίοπουλος ακολουθώντας των δυο τελευταίους κινήθηκε εμπειρικά βλέποντας ότι θα υπάρξει κάποια απώλεια και κράτησε απόσταση ασφαλέιας. Ετσι σαν καλός μπαμπάς άφησε τον γίο του Πάρη να πάρει την δεύτερη θέση τερματίζοντας ο ίδιος τρίτος αντιμετώπιζοντας και ένα μικρό προβληματάκι κατα την διάρκεια του αγώνα το οποίο τον αναγκάσε να σταματίσει για λίγο.

ΥΓ μπράβο στον Χασάπη και τον Λούκο για την οδηγήση τους όσο και στον πρώτο για την στάση του στα πιτς.

ΥΓ στο βάθρο τών νικητών εμφανίστηκαν τρεις Τασίοπούλοι .... θα έγινε σίγουρα μάχη στο σπίτι γαι τους τσίγκους .... :)

Φωτογραφίες απο το προφίλ του φίλου ΙΩΣΗΦ ΓΑΙΤΑΝΗ στο facebook... Οσοι έχουν facebook μπορούν δουν περισσότερες εδώ

Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:




Στα ιστορικά με περισσότερα αυτοκίνητα είχαμε μάχες στις αντίστοιχες κλάσεις ... Ο Μάριος Σταφυλοπάτης με το καθαρόαιμο αγωνιστικό Porcshe 911 RSR πήρε την νίκη. Ο Ανδρέας Καροτσιέρης οδήγησε την Porcshe του πραγματικά στο όριο τερματίζοντας δεύτερος με πολύ μικρή διαφορά απο τον πρώτο, επίδοση ή οποία είναι πολύ καλή αν αναλογιστεί κανείς την δυναμικότητα των δυο "παπιών". Σε δυο-τρία σημεία ο Καροτσιέρης εκμεταλλευόμενος τα τουμπλαρίσματα έκανε και επιθέσεις ώστε να περάσει στην πρωτοπορία. Να σημειώσουμε επίσης πως στην Κ1 μετά την εκκίνηση ο Doberman είχε τετ α κε με αποτέλεσμα να συγκουστεί ελαφρά με το FORD GT40 του Εδιπίδη και έτσι οι δυο τους να μείνουν πολύ πίσω.

ΥΓ ADK εξαιρετική οδήγηση ... εύγε ... ακόμα έχω την εικόνα στο μυαλό μου απο τα δοκιμαστικά στην οποία ήρθες δίπλα μου κατακόκκινος απο την υπερπροσπάθεια .... αυτά μένουν .... Keep trying & racing !!!!


Τέλος στην Open o Αθυμαρίτης (Αντώνης) δεν άφησε περιθώρια σε κανένα σε κάποιον άλλο για την νίκη μιας και είχε και το δυνατότερο αυτοκίνητο (Lancia Intergrale). Πολύ θετικός παρόλο τον πρώτο του αγώνα ο Πάνος Κύρκος (γιος των Λεωνίδα) ο οποίος τερμάτισε στην δεύτερη θέση με το Mitsubishi Lancer EVO8 της οικογενείας. Κρίμα για τον έτερο πρωτοεμφανιζόμενο στην πίστα Παναγιώτη Ευθυμίου με το γνωστό BMW M3 E30 o οποίος έιχε τετ α κε στον πρώτο γύρο με αποτέλεσμα να μείνει πίσω και να μην δούμε μια μάχη για την δεύτερη θέση με τον Πάνο Κύρκο την οποία του πήρε ο τελευταίος στην εκκίνηση.Ο Ευθυμίου όμως ανέκαμψε και έδωσε μάχη για την τρίτη θέση με τον Choco και το πολύ καλό BMW M3 E36 ο οποίος μετά απο κάποιους γύρους αποφάσισε να μην ρισκάρει και να τερματίσει μιας και έμεινε απο λάστιχα.Τερμάτισε στην 5η θέση με 4ο τον Λούκο με το Nissan Primera BTCC o οποίος εκκίνησε απο τα pits λόγο προβλήματος στην μίζα.

Κάποιες φωτόγραφίες απο το Service Park.

Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσει και ένα μικρό βιντεάκι....stay tuned

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Ιουν 27, 2011 5:04 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
6ος Αγώνας D1 & G.P. TUNING (2009)
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 3
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ---- Τυμπάκι 4,5/09/2010
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 1
GP Καναδά 2011(7oς Αγωνας)
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: bill vti
Απαντήσεις: 0
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας - Τρίπολη - Δεκέμβριος 2012
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 29
Πρωτάθλημα Ταχύτητας -- Τρίπολη 13-14/3-2010
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 6
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO