[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 7:02 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Επιτέλους

Παράθεση:

Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης: Εντατικές προετοιμασίες


    Η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα πλησιάζει και η Οργανωτική Επιτροπή εργάζεται πυρετωδώς, για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της αγωνιστικής επανόδου των Αγώνων Ταχύτητας στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό.

    Συνημμένο:



    Οι προετοιμασίες για την επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας στη χώρα μας, συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς από τους ανθρώπους του Αθλητικού Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), που έχει αναλάβει τη διοργάνωση του αγώνα. Ο Αγώνας Ταχύτητας, που θα συνοδεύεται και από Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης στο πλαίσιο του Hellenic Time Trial Challenge (HTTC), έχει προγραμματιστεί για το Σαββατοκύριακο 19-20 Νοεμβρίου σε έναν γνωστό και φιλόξενο, για τους Αγώνες Ταχύτητας χώρο, το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης.

    Η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας στην αγαπημένη Τρίπολη, το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της οποίας έχει συνδεθεί με τη σύγχρονη ιστορία τους, αποτέλεσε μια εύκολη επιλογή για την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα. Η πλούσια ιστορία και οι μεγάλες μάχες που έχουν παρακολουθήσει εκεί οι φίλοι του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, σε συνδυασμό με την εξαιρετική συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και τους ιθύνοντες του Στρατιωτικού Αεροδρομίου Τρίπολης, που είναι αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια, διευκολύνοντας με κάθε τρόπο το έργο της Οργάνωσης, προσέφεραν το ιδανικό πεδίο για τη διοργάνωση του διημέρου 19-20 Νοεμβρίου.

Αγώνας Ταχύτητας

    Όσον αφορά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Αγώνα Ταχύτητας, αυτό θα ξεκινήσει με τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο στον χώρο της πίστας το πρωί του Σαββάτου 19 Νοεμβρίου, λίγο πριν τις Χρονομετρημένες Δοκιμές και θα κορυφωθεί με τους αγώνες, την Κυριακή 20 Νοεμβρίου. Η χάραξη της πίστας είναι γνωστή, με το μήκος του κάθε γύρου για τους οδηγούς να είναι 2,2 χιλιόμετρα. Οι συμμετέχοντες, θα συμμετάσχουν σε ξεχωριστούς αγώνες, ανάλογα με την Κατηγορία που θα ανήκει το αυτοκίνητό τους, με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές του. Τα αυτοκίνητα θα χωριστούν στις Κατηγορίες Sport, Τουρισμού (Touring), Μεγάλου Τουρισμού (GT), Formula Saloon (Turbo-Ατμοσφαιρικά), Cup, N2, Ιστορικών και Μονοθέσιων, ενώ κάθε Κατηγορία θα περιλαμβάνει δύο αγώνες 12 γύρων έκαστος, εκτός από τη Formula Saloon και τα Ιστορικά, που θα περιλαμβάνουν έναν αγώνα 15 γύρων.

Αγώνας Ατομικής Χρονομέτρησης

    Εκτός από τον Αγώνα Ταχύτητας, το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης θα φιλοξενήσει και Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που θα είναι ο πρώτος γύρος του Επάθλου HTTC (Hellenic Time Trial Challenge) και θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου την Κυριακή 20 Νοεμβρίου. Τα αυτοκίνητα θα είναι και σε αυτή την περίπτωση χωρισμένα σε Κατηγορίες και Κλάσεις, ανάλογα με τις τεχνικές τους προδιαγραφές, ενώ ο αγώνας τους θα περιλαμβάνει 2 σκέλη, με ξεχωριστή βαθμολογία το καθένα. Κάθε οδηγός, θα έχει το δικαίωμα για έναν ελεύθερο και 5 Χρονομετρημένους γύρους, ενώ για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων θα λαμβάνεται υπ' όψιν ο συνολικός χρόνος των Χρονομετρημένων γύρων. Για την Τελική Κατάταξη της ημέρας θα προστίθενται οι χρόνοι των δύο σκελών, ενώ τα αυτοκίνητα θα είναι χωρισμένα στις Κατηγορίες Stock, Sport, Extreme και Saloon. Στην Κατηγορία Stock θα συμμετέχουν πολιτικά αυτοκίνητα με ελαστικά χρήσης δρόμου, ενώ στην Κατηγορία Sport θα λαμβάνουν μέρος πολιτικά αυτοκίνητα, αποκλειστικά με ελαστικά Toyo Proxes R888 ή R8R, τη στιγμή που σε αμφότερες τις Κατηγορίες θα υπάρχουν και επιμέρους κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό των αυτοκινήτων. Από εκεί και έπειτα, στην Κατηγορία Extreme που περιλαμβάνει μόνο Γενική κατάταξη και όχι επιμέρους κλάσεις, έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλα τα οχήματα, ακόμη και αν διαθέτουν κινητήρα μοτοσικλέτας ή είναι Open Wheelers. Όσο για τη Formula Saloon, εκεί θα συμμετάσχουν αυτοκίνητα που διαθέτουν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και θα χωρίζονται σε Ατμοσφαιρικά και Turbo, ακριβώς όπως στον Αγώνα Ταχύτητας.
    Σημειώνεται πως για τη μεταφορά των αγωνιστικών αυτοκινήτων που θα συμμετάσχουν στον Αγώνα Ταχύτητας, θα διατεθεί αυτοκινητάμαξα. Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέμα θα προσφέρονται στους ενδιαφερόμενους από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα.

    Το αγωνιστικό ραντεβού της Τρίπολης θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Live Streaming από το Sportal TV, το οποίο για ακόμη μια φορά βοηθά τα μέγιστα αφού πέραν της ζωντανής μετάδοσης του αγώνα, έχει προσφέρει και το Teaser Video που ακολουθεί. Teaser:


    Η προθεσμία δηλώσεων συμμετοχής του Αγώνα Ταχύτητας και του Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης έχει ανοίξει και λήγει την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στις 21:00.

    Πληροφορίες: Γραφεία Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., Κύπρου 76, Περιστέρι

    Τηλέφωνα: 210 5780157, 6944531231, 6973018485 Website: http://www.ellada-racingclub.gr



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Νοέμ 12, 2016 12:35 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Παράθεση:

Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης: Συμμετοχές!

Το αγωνιστικό διήμερο στην Τρίπολη θα φιλοξενήσει 81 οδηγούς, 43 εκ των οποίων θα συμμετάσχουν στον Αγώνα Ταχύτητας και 38 στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης.

Λίγα 24ωρα απομένουν για τη διεξαγωγή του Αγώνα Ταχύτητας και Ατομικής Χρονομέτρησης, που έχει προγραμματιστεί για τις 19-20 Νοεμβρίου στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης. Η πρωτοβουλία του Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) να διοργανώσει, μετά από αρκετό καιρό, αγώνα ταχύτητας στη χώρα μας αντιμετωπίστηκε θετικά από τους αγωνιζόμενους, όπως αποδεικνύει το γεγονός ότι 43 οδηγοί θα συμμετάσχουν στο σιρκουί της Τρίπολης. Εκτός από τον Αγώνα Ταχύτητας, σημαντική θα είναι και η παρουσία των 38 οδηγών του Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που διεξάγεται στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC).

Η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας σε γνώριμα λημέρια όπως το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης, όπου οι θεατές έχουν παρακολουθήσει συναρπαστικές μάχες κατά το παρελθόν, συντελείται χάρη στην άψογη συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και τους ιθύνοντες του Αεροδρομίου. Επιπλέον, η Οργανωτική Επιτροπή του αγωνιστικού διημέρου έχει την πλήρη υποστήριξη του Δήμου Τρίπολης, που συμβάλλει στην όσο το δυνατόν πιο άρτια οργάνωση, διαθέτοντας έμψυχο δυναμικό και τεχνικό εξοπλισμό.

Ο Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης συγκεντρώνει τα βλέμματα καθώς σημαίνει την επανεκκίνηση μιας αγαπημένης και πολύ σημαντικής, για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, μορφής αγώνων. Συνολικά 43 οδηγοί θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στην πίστα μήκους 2,2 χιλιομέτρων και θα χωριστούν στις Κατηγορίες Sport, Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού, Formula Saloon και Ιστορικών, ανάλογα με τις προδιαγραφές ή τη χρονολογία κατασκευής των αυτοκινήτων τους. Στο πλαίσιο της Κατηγορίας Sport, που περιλαμβάνει δύο αγώνες 12 γύρων, θα συμμετάσχουν 14 αυτοκίνητα που θα χωριστούν επιμέρους κλάσεις S2 και S3, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τις γνωστές Ν2 και Α6. Στην Κατηγορία Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού, 10 οδηγοί θα λάβουν μέρος επίσης σε δύο αγώνες 12 γύρων, ενώ θα χωριστούν και στις ομώνυμες επιμέρους κλάσεις. Στην Κατηγορία Formula Saloon θα διεξαχθεί ένας αγώνας 15 γύρων, με τη συμμετοχή 11 οδηγών οι οποίοι θα αγωνιστούν και στο πλαίσιο επιμέρους κλάσεων, ανάλογα με τον κυβισμό ή την ύπαρξη τούρμπο ή μη στα αυτοκίνητα. Τέλος, τα Ιστορικά αυτοκίνητα θα δώσουν για ακόμη μια φορά το "παρών", με 8 οδηγούς να συμμετέχουν σε έναν αγώνα 15 γύρων, προσφέροντας μάχες που θα ξυπνήσουν μνήμες από παλαιότερες, δοξασμένες εποχές των αγώνων ταχύτητας.

Όσον αφορά στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης στο πλαίσιο του Επάθλου HTTC, οι συμμετοχές έφτασαν τις 38. Κάθε οδηγός θα έχει το δικαίωμα για έναν ελεύθερο και 5 Χρονομετρημένους γύρους, ενώ για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων θα λαμβάνεται υπ' όψιν ο συνολικός χρόνος των Χρονομετρημένων γύρων. Στην Κατηγορία Stock, όπου εντάσσονται πολιτικά αυτοκίνητα με ελαστικά χρήσης δρόμου θα λάβουν μέρος 5 οδηγοί, ενώ η Κατηγορία Sport που λαμβάνουν μέρος πολιτικά αυτοκίνητα, αποκλειστικά με ελαστικά Toyo Proxes R888 ή R8R, συγκέντρωσε 12 συμμετοχές. Στην Κατηγορία Extreme, στην οποία έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλα τα οχήματα θα αγωνιστούν 11 οδηγοί, ενώ η Formula Saloon για αυτοκίνητα που διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας, έχει συγκεντρώσει τη συμμετοχή 10 οδηγών.

Η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον τόσο από την πλευρά των συμμετεχόντων όσο και από εκείνη των θεατών, αφού ανέκαθεν οι αγώνες άμεσου ανταγωνισμού προσέλκυαν τα βλέμματα χάρη στο θέαμα που προσφέρουν οι οδηγοί με τις συναρπαστικές τους μάχες, τροχό με τροχό.

Στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των οδηγών κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού διημέρου, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας της Οργανωτικής Επιτροπής, κάθε αγωνιζόμενος θα μπορεί να παρακολουθήσει την εξέλιξη της χρονομέτρησης μέσω δικής του τηλεόρασης στα Pits, την οποία θα μπορεί να συντονίσει με τη συχνότητα της Οργάνωσης.

Επιπλέον, ο Αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Live Streaming από το δημοφιλές διαδικτυακό Sportal TV, ενώ ο Ραδιοφωνικός Σταθμός "Μεγαλόπολη FM 103,1" θα καλύψει ραδιοφωνικά το αγωνιστικό διήμερο, με διαρκείς αναφορές και ζωντανές μεταδόσεις. Το Sportal TV, που μεταξύ άλλων έχει δημιουργήσει και το Video Trailer του αγώνα, καθώς και ο Ρ/Σ Μεγαλόπολη FM 103,1 στηρίζουν τη διοργάνωση ως Χορηγοί Επικοινωνίας.

Η τιμή εισιτηρίου για τους θεατές ανέρχεται στα 7 ευρώ, ενώ η είσοδος για παιδιά ηλικίας έως 12 ετών θα είναι δωρεάν.

Συμμετοχές (Αγώνας Ταχύτητας)

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Νοέμ 18, 2016 4:31 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 10:41 pm
Δημοσιεύσεις: 924
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Μάλλον θα πάμε μια βόλτα.

Θα είναι κανείς από σας?

_________________
Like us on Facebook:
Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos


Παρ Νοέμ 18, 2016 3:32 pm
Προφίλ WWW
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Pyrgioti δεν έχει αποφασιστεί κάτι ακόμα αλλά είναι δύσκολο.

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Νοέμ 19, 2016 11:29 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Κάποιες φωτογραφίες απο τον αγώνα απο φίλους του Fb (john kcb, Theodwra Paschalidoy)

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Εικόνα

Live Χρόνοι

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Νοέμ 19, 2016 11:38 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Μπιμπελο

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Νοέμ 20, 2016 5:35 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Παράθεση:
Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης: Χρονομετρημένες Δοκιμές

Ημέρα δοκιμών ήταν η σημερινή στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης, όπου διεξάγεται μετά από καιρό, Αγώνας Ταχύτητας σε συνδυασμό με Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης.

Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που ακούστηκαν ήχοι αγωνιστικών αυτοκινήτων στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης. Το διήμερο 19-20 Νοεμβρίου σημαίνει την επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας στην Τρίπολη και η αρχή έγινε σήμερα, Σάββατο 19 Νοεμβρίου, με τις Ελεύθερες και Χρονομετρημένες Δοκιμές του Αγώνα Ταχύτητας, καθώς και τις Ελεύθερες Δοκιμές του Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης.

Εικόνα

Οι κινητήρες πήραν ξανά εμπρός και η αγωνιστική δραστηριότητα επέστρεψε, μετά από καιρό, στην Τρίπολη χάρη στην πρωτοβουλία του Αθλητικού Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) που ανέλαβε τη διοργάνωση του αγώνα. Η προσπάθεια του Σωματείου βρήκε ανταπόκριση σε πολλούς αθλητές, καθώς 43 από αυτούς δήλωσαν συμμετοχή στον Αγώνα Ταχύτητας και 38 στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, δημιουργώντας ένα σύνολο 81 συμμετοχών. Η σημερινή, πρώτη ημέρα στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης ήταν γεμάτη αγωνιστική δράση για τους οδηγούς που συμμετέχουν στον Αγώνα Ταχύτητας και έχουν χωριστεί σε 4 Κατηγορίες (Sport, Ιστορικά, Τουρισμού, Formula Saloon) ανάλογα με τις τεχνικές προδιαγραφές ή το έτος κατασκευής των αυτοκινήτων τους. Το πρόγραμμα περιλάμβανε δύο περιόδους Ελεύθερων Δοκιμών διάρκειας 15 λεπτών για κάθε κατηγορία, πριν τη Διεξαγωγή των Χρονομετρημένων Δοκιμών που διαμόρφωσαν τη σειρά εκκίνησης των αυριανών αγώνων.

Εικόνα

Στην Κατηγορία Sport, ταχύτερος από το πρωί ήταν ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A/6) ο οποίος μετουσίωσε την υπεροχή του σε μια άνετη Pole Position. Από τη δεύτερη θέση, θα ξεκινήσει ο "Κανέλλος" (Peugeot 106 S16, A/6), συνοδεύοντας τον Βοργιά στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Λεωνίδας Λεοντόπουλος (Peugeot 106 S16, A/6) και Χαράλαμπος Μίλλης (Peugeot 106 S16, N/2) που ήταν ο ταχύτερος οδηγός μεταξύ όσων συμμετέχουν στο πλαίσιο της κλάσης Ν/2. Η συνέχεια δόθηκε με τα Ιστορικά αυτοκίνητα, όπου τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911), τον οποίο ακολούθησε ο Γιάννης Εδιπίδης (Lotus Elan). Από την τρίτη θέση θα εκκινήσει ο Μάριος Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth) στην πρώτη του εμφάνιση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο που είχε οδηγήσει ο Γάλλος Francois Delecour στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 1992 για λογαριασμό της Ford και δίπλα του, θα ξεκινήσει ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 130 TC).

Εικόνα

Όσον αφορά στην Κατηγορία Τουρισμού, η πρώτη θέση της αυριανής εκκίνησης ήταν υπόθεση του Γιώργου Κεχαγιά (Ford Sierra RS 500, Ε/12), που ήταν ταχύτερος και στις δύο περιόδους Ελεύθερων Δοκιμών τόσο στη Γενική της Κατηγορίας, όσο και στην κλάση των Αυτοκινήτων Μεγάλου Τουρισμού. Δίπλα στον Πρωταθλητή Αναβάσεων Κατηγορίας Ε θα ξεκινήσει αύριο ο Δημήτρης Λούκος (Citroen Saxo VTS, E/11), που είναι ταυτόχρονα ταχύτερος μεταξύ των αυτοκινήτων Τουρισμού Τ2. Τρίτος θα εκκινήσει ο Τρύφων Χασάπης (Citroen AX, E/11), ενώ μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MK II, E/11), με αμφότερους να ακολουθούν τον Λούκο στην κλάση Τουρισμού T2. Οι Χρονομετρημένες Δοκιμές ολοκληρώθηκαν με τη Formula Saloon, όπου ταχύτερος αποδείχθηκε ο Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort, FSA) που θα ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση. Δεύτερος ήταν ο Απόστολος Εδίρνελης (Honda Civic, FS 2L), ενώ τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα μοιραστούν αύριο οι Παναγιώτης Κωστογιάννης (Citroen AX, FS 2L) και Θανάσης Ασίκης (Honda Civic Type-R, FS 2L) αντίστοιχα.

Η αυλαία της αγωνιστικής δραστηριότητας του Σαββάτου, έπεσε με δύο σκέλη Ελεύθερων Δοκιμών για τους οδηγούς που συμμετέχουν στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που διεξάγεται στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC).

Το αυριανό πρόγραμμα του Αγώνα Ταχύτητας περιλαμβάνει δύο σκέλη διάρκειας 12 γύρων για τις Κατηγορίες Sport και Τουρισμού αντίστοιχα, ενώ στο πλαίσιο των Ιστορικών και της Formula Saloon θα πραγματοποιηθεί ένας αγώνας διάρκειας 15 γύρων για την κάθε Κατηγορία. Όσον αφορά στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει δύο σκέλη για τις Κατηγορίες Sport, Stock, Extreme και Saloon με τους οδηγούς να έχουν δικαίωμα για 5 χρονομετρημένους γύρους σε κάθε σκέλος, από το άθροισμα των οποίων θα προκύψει η Τελική Κατάταξη. Οι πρώτοι αγώνες, θα ξεκινήσουν στις 09:30.

Ο αγώνας πραγματοποιείται με την αμέριστη συμπαράσταση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και του Δήμου Τρίπολης, που συμβάλλει στην όσο το δυνατόν πιο άρτια οργάνωση, διαθέτοντας έμψυχο δυναμικό και τεχνικό εξοπλισμό. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το διαδικτυακό SportalTV που θα μεταδώσει αύριο τον αγώνα ζωντανά μέσω Live Streaming καθώς και ο Ραδιοφωνικός Σταθμός "Μεγαλόπολη FM 103,1" που καλύπτει ραδιοφωνικά το αγωνιστικό διήμερο.

Η τιμή εισιτηρίου για τους θεατές ανέρχεται στα 7 ευρώ, ενώ η είσοδος για παιδιά ηλικίας έως 12 ετών θα είναι δωρεάν.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Σπύρος Βοργιάς (Pole Position Κατηγορίας Sport)
"Όλα πήγαν καλά. Η Οργάνωση έχει κάνει ωραία, προσεγμένη δουλειά στην πίστα. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες. Εγώ από τη μεριά μου δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στόχο για αύριο. Είμαστε όλοι μια παρέα με κύριο στόχο την επανεκκίνηση των αγώνων ταχύτητας."

Ανδρέας Καροτσιέρης (Pole Position Κατηγορίας Ιστορικών)
"Ο αγώνας είναι πάντα ένα όνειρο για εμάς, αφού άλλωστε αγωνιζόμαστε τόσα χρόνια εδώ, στην Τρίπολη. Όσο περνούν τα χρόνια, τόσο περισσότερο αναζητάμε την αυτοεπιβεβαίωση πως παραμένουμε αθλητές. Η Οργάνωση του αγώνα είναι επιεικώς εξαιρετική, καθώς όλα είναι τέλεια. Τα Ιστορικά μπορεί να είναι τα πιο αδύναμα αυτοκίνητα, όμως είναι τα πιο απαιτητικά και επιθετικά για τον οδηγό."

Γιώργος Κεχαγιάς (Pole Position Κατηγορίας Τουρισμού)
"Η πίστα γινόταν όλο και καλύτερη. Μακάρι να γίνονται και στη συνέχεια Αγώνες Ταχύτητας. Αυτή είναι μια καλή αρχή, καθώς συγκεντρώθηκαν συμμετοχές σε 4 Κατηγορίες. Θα προσπαθήσουμε να συγκεντρώσουμε περισσότερες συμμετοχές για το μέλλον και αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε όλοι μαζί, αθλητές, Σωματεία και Ομοσπονδία."

Νίκος Παπαδόπουλος (Pole Position Κατηγορίας Formula Saloon)
"Συμμετέχω στο συγκεκριμένο αγώνα επειδή μου αρέσουν πολύ οι Αγώνες Ταχύτητας. Είχα να συμμετάσχω σε αγώνα, από την τελευταία φορά που διεξήχθη Αγώνας Ταχύτητας στα Μέγαρα. Όλα πήγαν καλά σήμερα και αύριο θα ξεκινήσουμε από την πρώτη θέση. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους."

Αποτελέσματα: http://www.sportstiming.gr/

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Νοέμ 20, 2016 5:43 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Παράθεση:
Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης: Επανεκκίνηση!

Με έναν αγώνα που προσέλκυσε την παρουσία του κόσμου και προσέφερε όμορφο θέαμα, συνδυάστηκε η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας στο προσκήνιο!

Οι Αγώνες Ταχύτητας αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού παγκοσμίως και σε αυτό το πλαίσιο, η διεξαγωγή τους στη χώρα μας έχει μεγάλη σημασία. Αυτός ήταν και ο σκοπός των ανθρώπων του Αθλητικού Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), όταν ανέλαβαν την πρωτοβουλία διοργάνωσης Αγώνα Ταχύτητας, κάτι που είχε πολύ καιρό να συμβεί. Έτσι έγινε λοιπόν, με τους Αγώνες Ταχύτητες να εκκινούν εκ νέου κατά τη διάρκεια του διημέρου 19-20 Νοεμβρίου, σε μια γνώριμη και αγαπημένη τοποθεσία, το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης.

Εικόνα

Ο Αγώνας Ταχύτητας συνδυάστηκε με τη διεξαγωγή Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC) και προσέλκυσε συνολικά τη συμμετοχή 81 οδηγών, οι 43 από τους οποίους εντάχθηκαν στον Αγώνα Ταχύτητας και οι 38 στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης. Το διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο 19 Νοεμβρίου με τις Δοκιμές, όμως η δράση κορυφώθηκε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, με τη διεξαγωγή των αγώνων της κάθε Κατηγορίας.

Η πυκνή πρωινή ομίχλη, δυσκόλεψε αρχικά το έργο της Οργάνωσης, όμως στη συνέχεια ο καιρός βελτιώθηκε, επιτρέποντας στους θεατές, που ήταν πολλοί και αυτό ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, αλλά και στους οδηγούς να ευχαριστηθούν τον αγώνα. Οι συμμετέχοντες του Αγώνα Ταχύτητας χωρίστηκαν σε 4 Κατηγορίες (Sport, Touring, Ιστορικά, Formula Saloon) ανάλογα με τις τεχνικές προδιαγραφές ή την χρονολογία κατασκευής του οχήματός τους. Η Κατηγορία Sport άνοιξε το χορό, σημαίνοντας και τυπικά την επανέναρξη του θεσμού των Αγώνων Ταχύτητας, με 2 σκέλη διάρκειας 12 γύρων το καθένα, που είχαν αρκετές διακοπές και διαρκείς ανακατατάξεις. Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο 23χρονος Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS, A/6) στην πρώτη του συμμετοχή σε σιρκουί και παρά το γεγονός ότι στις Δοκιμές του Σαββάτου, αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και δεν συμμετείχε. Παρόλα αυτά, αν και ξεκίνησε το πρώτο σκέλος από την τελευταία θέση, αναρριχήθηκε στην κατάταξη τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του πρωινού αγώνα, για να φτάσει στη νίκη κατά τη διάρκεια του Β' Σκέλους. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος (Peugeot 106 S16, A/6) που βελτίωνε διαρκώς τις επιδόσεις του, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο "Κανέλλος" (Peugeot 106 S16, A/6) ο οποίος έχασε τη δεύτερη θέση λίγο πριν το τέλος, όταν και αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να τερματίσει ρετάροντας. Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Χαράλαμπος Μίλλης (Peugeot 106 S16, N/2) ο οποίος κατέκτησε τη νίκη της επιμέρους κλάσης Ν/2. Στην κατάταξη τόσο της Γενικής όσο και της Ν/2, ακολούθησαν οι Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) και Χαρίλαος Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) οι οποίοι διαμόρφωσαν την τριάδα της κλάσης. Να σημειωθεί πως ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A/6) που ξεκίνησε από την Pole Position και κέρδισε το Α' Σκέλος, εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα.

Από δύο σκέλη διάρκειας 12 γύρων αποτελούνταν και η Κατηγορία Τουρισμού, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) ο οποίος κυριάρχησε σε όλο το διήμερο, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και κερδίζοντας ταυτόχρονα την επιμέρους κλάση Αυτοκινήτων Μεγάλου Τουρισμού. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος (Opel Ascona) που ήταν ο ταχύτερος ανάμεσα στα Αυτοκίνητα Τουρισμού T2, ενώ στο βάθρο ανέβηκε επίσης ο Δημήτρης Λούκος (Citroen Saxo VTS). Στις εγκαταλείψεις της Κατηγορίας, συγκαταλέγονται αυτές των Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX) από μηχανικό πρόβλημα, αφού μάλιστα εκκίνησε από τα Pits και Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort) από έξοδο, με αμφότερους να τίθενται εκτός στο Α' Σκέλος και να μη συμμετέχουν στο Β' Σκέλος.

Εικόνα

Η μάχη της ημέρας, έγινε στην Κατηγορία των Ιστορικών, που περιλάμβανε έναν Αγώνα 15 γύρων. Οι Γιάννης Εδιπίδης (Lotus Elan) και Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911) είχαν εξαιρετική μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε αθλητικά πάντα πλαίσια, η οποία έληξε τελικά υπέρ του πρώτου. Ο Καροτσιέρης μπορεί να ξεκίνησε από την Pole Position, όμως όσο περνούσαν οι γύροι τα ελαστικά του αυτοκινήτου του φθείρονταν, κοστίζοντας σε χρόνο. Ο Εδιπίδης από την πλευρά του, ακολουθούσε κατά πόδας όντας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, στοιχείο που είχε φανεί από τις Δοκιμές του Σαββάτου. Έτσι, με το πέρασμα των γύρων ο οδηγός της Lotus Elan πλησίαζε ολοένα και περισσότερο, προσπερνώντας τον οδηγό της Porsche, αρχικά προσωρινά καθώς ο Καροτσιέρης επανέκαμψε και έπειτα οριστικά, επωφελούμενος από μικρή επαφή που είχαν στην αρχή της ευθείας Εκκίνησης-Τερματισμού. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Μάριος Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth) με το αυτοκίνητο που είχε οδηγήσει ο Γάλλος Francois Delecour, ως εργοστασιακός οδηγός της Ford, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1992. Ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 130 TC), που ξεκίνησε από την τέταρτη θέση και ήταν στη μάχη για μια θέση στο βάθρο, εγκατέλειψε με πρόβλημα στο συμπλέκτη.

Εικόνα

Ενδιαφέρον παρουσίασε και ο μοναδικός, διάρκειας 15 γύρων, αγώνας της Κατηγορίας Formula Saloon. Ο Απόστολος Εδίρνελης (Honda Civic) έφτασε με άνεση στη νίκη, επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Νίκου Παπαδόπουλου (Ford Escort), που ξεκίνησε από την πρώτη θέση, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο "Bakonick" (Toyota AE 86) ενώ το highlight του αγώνα ήταν η μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου, μεταξύ των Παναγιώτη Σολδάτου (Alfa Romeo GTAM) και Αλέξη Καμπέρου (Citroen Saxo) που έληξε οριακά υπέρ του πρώτου, πάνω στη γραμμή του τερματισμού για μόλις 2 εκατοστά του δευτερολέπτου.

Στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που συγκέντρωσε 38 οδηγούς, οι οποίο χωρίστηκαν επίσης σε 4 Κατηγορίες (Sport, Stock, Extreme Saloon) και πρόσφεραν με τη σειρά τους, θεαματικά περάσματα στους θεατές που βρέθηκαν στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης, προσμέτρησε τελικά μόνο το Α' Σκέλος, καθώς το Β' Σκέλος δεν πραγματοποιήθηκε για λόγους ασφαλείας, λόγω της νύχτας. Στην Κατηγορία Stock νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Γιατράκος (Honda S2000), με τους Βασίλη Σιαφαρή (VW Golf) και Νίκο Καλογερά (Subaru Impreza) να συμπληρώνουν την τριάδα. Στην Κατηγορία Sport επικράτησε ο Αθανάσιος Φάσσας, ενώ τον ακολούθησαν οι Παναγιώτης Δημούλης και Ρένος Παπαδάτος, όλοι τους με Peugeot 106 Rallye. Στην Κατηγορία Extreme ταχύτερος ήταν ο Νικηφόρος Πιτταράς (Honda S2000) με δεύτερο το Γιώργο Θανάση (Renault Clio Cup X85) και τρίτο τον Στέφανο Τσέκα (Mitsubishi Lancer EVO IX). Τέλος, στην Formula Saloon νικητής ήταν ο Θανάσης Ασίκης (Honda Civic Type-R), ενώ στο βάθρο τον συνόδευσαν οι Δημήτρης Περήφανος (Honda S2000 Ιδιοκατασκευή) και Παναγιώτης Σολδάτος (Alfa Romeo GTAM).

Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ευχαριστεί θερμά το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και τον Δήμο Τρίπολης, που στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις το γεγονός. Επιπλέον, ευχαριστεί τους Χορηγούς του αγώνα, δίχως τη βοήθεια των οποίων η προσπάθεια διοργάνωσης θα ήταν ακόμη πιο δύσκολη, καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας, για τη συμβολή τους στην προβολή του αγώνα.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών
Γιώργος Γιαννόπουλος (Νικητής Κατηγορίας Sport)
"Ήταν η 1η φορά που συμμετείχα σε αγώνα Ταχύτητας και όλα ήταν πάρα πολύ ωραία. Μπορεί να αντιμετωπίσαμε πρόβλημα χθες με το κιβώτιο ταχυτήτων και να μην κάναμε Δοκιμές, όμως δεν πειράζει. Όλα πήγαν καλά σήμερα και είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τον πατέρα μου και όσους με στηρίζουν."

Γιώργος Κεχαγιάς (Νικητής Κατηγορίας Τουρισμού)
"Δυστυχώς πολλά αυτοκίνητα αντιμετώπισαν προβλήματα και για αυτό δεν υπήρξε ο συναγωνισμός που επιθυμούσαμε. Αν ήταν όλα τα αυτοκίνητα μέσα στην Κατηγορία, ο συναγωνισμός θα ήταν καλύτερος. Σήμερα ο αγώνας είχε πολύ κόσμο και θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου Karras Service Intersport, την οικογένειά μου και όλους τους θεατές που βρέθηκαν στην πίστα να μας παρακολουθήσουν. Συγχαρητήρια στην Οργάνωση που πέτυχε τη διεξαγωγή Αγώνα Ταχύτητας μετά από καιρό."

Γιάννης Εδιπίδης (Νικητής Κατηγορίας Ιστορικών)
"Ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον. Είχαμε συζητήσει με την ομάδα μου, ότι κάποια στιγμή τα ελαστικά της Porsche του Ανδρέα Καροτσιέρη θα βράσουν και θα μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό. Αλλαγή στα αρχικά μας πλάνα προκάλεσε η εξαιρετική εκκίνηση του Μάριου Σταφυλοπάτη με το Ford Sierra. Στη συνέχεια, πίεσα τον Καροτσιέρη και όντως στην πορεία του αγώνα το αυτοκίνητό του άρχισε να γλιστράει. Όμως όταν έφτασα το προσπέρασμα ήταν δύσκολο αλλά τελικά επετεύχθη. Ήταν μια τρομερή νίκη!"

Απόστολος Εδίρνελης (Νικητής Κατηγορίας Formula Saloon)
"Επιστροφή στους αγώνες ταχύτητας μετά από καιρό. Αν και δεν ήμουν ανενεργός, καθώς είχα λάβει μέρος σε δύο αγώνες στην Ίμολα της Ιταλίας, η επιστροφή στην Τρίπολη προσφέρει άλλη χαρά, καθώς έχω συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες εδώ. Είναι μια πίστα που μου αρέσει ιδιαίτερα καθώς ευνοεί τα πιο αδύναμα αυτοκίνητα, αν και έτυχε αυτή τη φορά να έχω δυνατό αυτοκίνητο και αυτό βοήθησε. Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου και την ομάδα μου PB Motorsport, που παρά το γεγονός ότι είχε πολλά αυτοκίνητα εδώ, έκανε υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε όλα να είναι έτοιμα και μάλιστα να πρωταγωνιστούν."

Αναλυτικά Αποτελέσματα του Αγώνα Ταχύτητας, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Επίσημου Χρονομέτρη του αγώνα, της Sportstiming (http://www.sportstiming.gr/).

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Νοέμ 21, 2016 7:03 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Νοέμ 21, 2016 7:18 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Αγωνας Ταχύτητας Τρίπολη 2016
Φωτογραφιες απο pyrgioti

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Νοέμ 21, 2016 7:25 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
2016 F1 GRAND PRIX MONACO
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 10
49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. (2016)
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 9
ERC Acropolis Rally 2016
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Pyrgiotis
Απαντήσεις: 79
35ο Ράλλυ Κένταυρος 2016
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 11
ERC Cyprus Rally 2016
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 33
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO