[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 7:54 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 16 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014
Παράθεση:
35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014: Με 57 συμμετοχές


Όλα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή του αγώνα, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014 και συγκέντρωσε 57, υψηλού επιπέδου, συμμετοχές.

Η Start Line ολοκλήρωσε τις ετοιμασίες για τη διοργάνωση του 35ου Ράλλυ Παλάδιο, που αποτελεί τον 6ο και τελευταίο Γύρο τόσο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου, όσο και του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων και έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί με επίκεντρο την Πάχη Μεγάρων.
----------------------------------------------------------
Live αποτελέσματα:

www.omae-epa-live.gr


----------------------------------------------------------


Οι 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα (Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος, Πίσια-Σχοίνος, Νέος Άγιος Ιωάννης) λεχουν μήκος 53,5 χλμ.Το γεγονός ότι οι Ειδικές Διαδρομές διαφοροποιούνται από αυτές περασμένων ετών συνιστά πρόκληση για τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα. Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, η εκκίνηση του 35ου Ράλλυ Παλάδιο θα δοθεί από την Πάχη Μεγάρων το πρωί του Σαββάτου 29 Νοεμβρίου 2014, στις 10.00. Έπειτα, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς το Λουτράκι για να αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή "Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος" με μήκος 8,2 χιλιόμετρα, προτού βρεθούν στην κατηφορική Ειδική Διαδρομή "Πίσια-Σχοίνος", μήκους 10,4 χιλιομέτρων.

Το πρώτο από τα δύο σκέλη του αγώνα, θα ολοκληρωθεί με την Ειδική Διαδρομή "Νέος Άγιος Ιωάννης", που έχει μήκος 8,4 χιλιόμετρα. Μετά από ανασυγκρότηση και επισκευές στην Πάχη Μεγάρων, τα πληρώματα θα επαναλάβουν τις 3 Ειδικές Διαδρομές, προτού το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο επιστρέψει στην Πάχη για τον τερματισμό, στις 15.54.

Ως προς τις συμμετοχές, τα 57 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή διακρίνονται για την ποιότητά τους. Η πιο πολυπληθής κλάση του αγώνα είναι η Ν/2, η οποία εφοδιάζει τη λίστα συμμετεχόντων με 12 πληρώματα, γεγονός ιδιαίτερα θετικό, αφού η συγκεκριμένη κλάση είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές των αγώνων που διεξάγονται σε ασφάλτινο έδαφος. Μια ακόμη κλάση με πολλές συμμετοχές και μεγάλο ανταγωνισμό ενόψει είναι η Α/6, στην οποία εντάσσονται ακόμη 7 αυτοκίνητα, ενώ ένα αυτοκίνητο ανήκει στην Α/6S. Από αυτές τις δυο κλάσεις προέρχονται πολλά, ιδιαιτέρως γρήγορα πληρώματα που αξίζουν την προσοχή όσων βρεθούν στο βουνό την ημέρα του αγώνα. Φυσικά, το αλατοπίπερο είναι οι κλάσεις Α/8, Ν/4 και Ε/12 που εφοδιάζουν το 35ο Ράλλυ Παλάδιο με 4,6 και 4 συμμετοχές ακόμη και από τις οποίες, λογικά θα προκύψει και το πλήρωμα που θα κερδίσει τον αγώνα. Επιπρόσθετα, από τις υπόλοιπες κλάσεις η Α/7 και η Ε/11 συγκέντρωσαν αμφότερες από 4 συμμετοχές, ενώ η Ε/10 άλλες 3. Τέλος, μια κατηγορία που προσμετρά στον αγώνα στο πλαίσιο ξεχωριστού Πρωταθλήματος, αυτή των Ιστορικών Αυτοκινήτων, συγκέντρωσε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, 12 συμμετοχές.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως αρωγός στην καλύτερη δυνατή διοργάνωση του αγώνα από τη Start Line, είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση της περιοχής. Ενδεικτικές είναι άλλωστε, οι σχετικές δηλώσεις τόσο από τον Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, κ. Γιώργο Γκιώνη όσο και από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μεγαρέων, κ. Ηλία Μουσταΐρα, σχετικά με τον αγώνα που θα διεξαχθεί στην περιοχή τους.
Ο κ. Γιώργος Γκιώνης, γνωστός θιασώτης του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, δήλωσε σχετικά με το 35ο Ράλλυ Παλάδιο:

"Ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ.Θεοδώρων πάντα στηρίζει τα αθλητικά γεγονότα και ειδικά τους αγώνες ράλλυ. Για αυτό το λόγο, τόσο εμείς ως Δήμος όσο και οι πολίτες μας, θα στηρίξουμε το Ράλλυ Παλάδιο και πάντα θα στηρίζουμε όποιον αγώνα αυτής της μορφής γίνεται στην περιοχή μας γενικά και στο Δήμο μας ειδικότερα. Ευελπιστούμε πως ο κόσμος θα ακολουθήσει σε αυτές τις δύσκολες εποχές και πως ένας τόσο σημαντικός αγώνας όπως το Ράλλυ Παλάδιο, θα δώσει χαρά και αισιοδοξία τόσο στους πολίτες μας όσο και στους πολίτες άλλων περιοχών, οι οποίοι θα έρθουν για να τον παρακολουθήσουν από κοντά".
Από τη μεριά του, ο κ. Ηλίας Μουσταΐρας, απέστειλε την ακόλουθη δήλωση στήριξης στον αγώνα:
"Αποτελεί μεγάλη χαρά και ξεχωριστή τιμή για την πόλη μας, τα Μέγαρα, που το 35ο Ράλλυ Παλάδιο θα πραγματοποιηθεί την φετινή χρονιά έχοντας ως κέντρο του αγώνα(Εκκίνηση-Σέρβις Παρκ-Τερματισμός) την Πάχη Μεγάρων, το όμορφο λιμανάκι της περιοχής μας, και για το λόγο αυτό ως Δήμος Μεγαρέων χαιρετίζουμε την επιλογή-απόφαση αυτή της Start Line, με την έγκριση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.).
Θα είμαστε από πλευράς μας αρωγοί στην προσπάθεια αυτή, παράσχοντας την φιλοξενία που αρμόζει και συμβάλλοντας με ουσιαστικό τρόπο στην όσο το δυνατόν καλύτερη υποστήριξη της διοργάνωσης με όλα τα μέσα που διαθέτουμε σαν Δήμος, έτσι ώστε επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα αντάξιο της εγνωσμένης φήμης και αξίας του Ράλλυ Παλάδιο.
Στην προσπάθεια μας αυτή έχουμε την βοήθεια και καθοριστική συμβολή του Τμήματος Τροχαίας Μεγάρων καθώς επίσης και των εθελοντικών ομάδων της περιοχής (Α.Ο. Κούρος Μεγάρων, Σώμα Έρευνας και Διάσωσης Μεγάρων), με κύριο εκφραστή την Ομάδα Οδικής Ασφάλειας της εθελοντικής ομάδας Κούρος Μεγάρων που συνδράμει τα μέγιστα πάντα σε τέτοιου είδους διοργανώσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους κατοίκους των Μεγάρων και το κοινό των γύρω περιοχών, να πάρουν μια γεύση από το Ράλλυ-θεσμό για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε πανελλήνιο επίπεδο και φυσικά τους καλούμε να είναι παρόντες το Σαββάτο 29 Νοεμβρίου, καθώς το θέαμα είναι σίγουρο πως θα τους αποζημιώσει.

Με την σκέψη ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναπολούν και οι νεότεροι μαθαίνουν και θαυμάζουν, είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε το 35ο Ράλλυ Παλάδιο ευχόμενοι για έναν ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό αγώνα!"
Κλείνοντας, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στους χορηγούς, υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας του 35ου Ράλλυ Παλάδιο, χωρίς τη συνεισφορά των οποίων, η διοργάνωση του αγώνα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Χορηγοί του αγώνα, τους οποίους το Σωματείου θα ήθελε να ευχαριστήσει είναι οι SEAJETS, Car Center και Serkova, ενώ υποστηρικτές είναι τα Ι.ΚΤΕΟ “Check Point”, Terra Sport και Bilstein. Ακόμη, Χορηγοί Επικοινωνίας του αγώνα, είναι οι "4ΤΡΟΧΟΙ" (www.4troxoi.gr) και το www.zougla.gr .

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διοικητικός & Τεχνικός έλεγχος: Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014 (16.00-20.00), στο ΚΤΕΟ Ασπροπύργου “Check Point” (Έξοδος 4 Αττικής Οδού)
Ανακοίνωση πίνακα & ωράριο εκκινούντων: Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014, ώρα 21.00 (ΚΤΕΟ Ασπροπύργου)
Εκκίνηση: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 10.00 (Πάχη Μεγάρων)
Τερματισμός: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 15.42 (Πάχη Μεγάρων)
Απονομή Επάθλων: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 19.00 (Café SWeLL, στον χώρο του τερματισμού)

Ενημέρωση:
www.startline.gr
www.facebook.com/StartLine.gr

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Νοέμ 28, 2014 3:56 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014
Παράθεση:


35ο Ράλλυ Παλάδιο: Αποτελέσματα


Ο τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου και τελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων, ολοκληρώθηκε με νικητές τους Νίκο Ζάχο - Ηλία Παναγιωτούνη, με Mitsubishi Lancer EVO IX.

Το 35ο Ράλλυ Παλάδιο, που διοργάνωσε η Start Line με επίκεντρο την Πάχη Μεγάρων, πέρασε στην ιστορία ως ένας αγώνας με ανταγωνισμό σε πλειάδα κλάσεων και γρήγορη οδήγηση από πολλά πληρώματα. Ο παράξενος καιρός αποτέλεσε σε μεγάλο βαθμό τον ρυθμιστή του αγώνα, καθώς η επιλογή ελαστικών για τις 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος, Πίσια-Σχίνος, Νέος Άγιος Ιωάννης) συνολικού μήκους 53,5 χιλιομέτρων, ήταν πολύ δύσκολη.

Αιτία για αυτό ήταν το γεγονός ότι το οδόστρωμα παρουσίαζε διαρκείς μεταβολές σε επίπεδο πρόσφυσης, αφού η μεν πρώτη διαδρομή ήταν στεγνή, όμως οι υπόλοιπες είχαν τόσο στεγνά όσο και βρεγμένα κομμάτια. Παράλληλα, ο μουντός καιρός δεν επέτρεπε εφησυχασμό και οι αγωνιζόμενοι είχαν την αγωνία της σωστής επιλογής ελαστικών, σε όλη τη διάρκεια του κάθε Loop, προτού επιστρέψουν στην Πάχη Μεγάρων.

Από την αρχή του αγώνα, οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO IX) πήραν την πρωτοπορία, αφού προσαρμόστηκαν άμεσα στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, που ο ταλαντούχος οδηγός χειριζόταν για πρώτη φορά. Συνολικά, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα και ουσιαστικά δεν απειλήθηκαν από κανένα συνδυασμό στη μάχη για τη νίκη, επιστρέφοντας ταχύτεροι όλων στον τερματισμό. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Μιχάλης και Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), στην πρώτη τους κοινή εμφάνιση σε αγώνα ράλλυ. Ο πατέρας Μιχάλης, είχε άψογη συνεργασία με το γιο του, στο βάπτισμα πυρός του τελευταίου στη θέση του συνοδηγού σε ράλλυ και ανταμείφθηκαν με τη δεύτερη θέση σε έναν αγώνα που σημείωσαν σε δύο Ειδικές Διαδρομές τον ταχύτερο χρόνο. Το βάθρο, συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας (Ford Escort WRC), στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού σε αγώνα ράλλυ. Το πλήρωμα ξεκίνησε συγκρατημένα τον αγώνα, αλλά μετά από κάθε Ειδική διαδρομή ανέβαζε το ρυθμό του, με αποκορύφωμα τον δεύτερο χρόνο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρας. Έτσι, τερμάτισαν στο βάθρο του αγώνα, επικρατώντας με άνεση στην κατηγορία Ε.

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Αλέκος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car), που δεν έκαναν την ιδανική επιλογή ελαστικών το πρωί, όταν και προτίμησαν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, ενώ αποδείχθηκε πως η σωστή επιλογή ήταν τα Intermediate, με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος, το γεγονός ότι η φύση των Ειδικών Διαδρομών ευνοούσε, σύμφωνα και με τον οδηγό από την Κρήτη, τα τετρακίνητα αυτοκίνητα, τους έφερε σε μειονεκτική θέση απέναντι στους αντιπάλους τους με το Ford Escort WRC. Παρόλα αυτά, η τέταρτη θέση ήταν ότι καλύτερο για πλήρωμα με δικίνητο αυτοκίνητο στον αγώνα. Στη γενική κατάταξη, τους ακολούθησαν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2 Max), οι οποίοι κέρδισαν με άνεση τις κατηγορίες F2 και F3, σημειώνοντας χρόνους επιπέδου γενικής, με ένα αυτοκίνητο 1600 κ.εκ. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Αντώνης Σταφυλοπάτης-Θανάσης Τσιούκας (Opel Astra GTC), μετά από αγώνα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Στις δυο επόμενες θέσεις, βρέθηκαν τα δυο κορυφαία πληρώματα της κλάσης Ν/2. Ο λόγος για τους Σωτήρη Κυριαζή-Σπύρο Χατζηπαναγιώτου (Citroen Saxo VTS), που ηγήθηκαν μιας αρμάδας από ταχύτατα πληρώματα με τα μικρά γαλλικά αυτοκίνητα, στην πιο ανταγωνιστική κλάση του αγώνα. Το γεγονός ότι το πλήρωμα ολοκλήρωσε το ράλλυ στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, σε συνδυασμό με τους επιμέρους χρόνους στις Ειδικές Διαδρομές, που ήταν επιπέδου εξάδας γενικής, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Κουζιώνης, που επίσης σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους στις Ειδικές Διαδρομές, σε μια κλάση που ο ανταγωνισμός ανέβασε πολύ το επίπεδο των χρόνων. Αξιοσημείωτες είναι και οι επιδόσεις των Σωτήρη Μαλακτάρη-Μάριου Τσαούσογλου, με αντίστοιχων προδιαγραφών Citroen Saxo, οι οποίοι ακολούθησαν στην κατάταξη της κλάσης.

Το 35ο Ράλλυ Παλάδιο, προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, τα οποία συγκέντρωσαν πολλές και αξιόλογες συμμετοχές. Το ταχύτερο πλήρωμα από τα Ιστορικά ήταν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR), που επικράτησαν στην κατηγορία 3, καθώς θυμίζουμε πως τα Ιστορικά δεν έχουν γενική κατάταξη, αλλά μόνο κατάταξη κατηγοριών. Στην κατηγορία 2, ταχύτεροι αποδείχθηκαν οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Παναγιώτης Φωτεινόπουλος με Audi 80 GT.

Όμως ο αγώνας είχε και σημαντικές εγκαταλείψεις. Πριν καν ξεκινήσουν την πρώτη Ειδική Διαδρομή, εγκατέλειψαν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Γιάννης Ταχτάς, όταν κόπηκε στην απλή διαδρομή το λουρί του εκκεντροφόρου του Ford Escort WRC, με αποτέλεσμα ένα εκ των φαβορί για τη νίκη, να τεθεί πρόωρα εκτός αγώνα. Ακόμη, από πρόβλημα στον κινητήρα εγκατέλειψαν στην πρώτη Ειδική Διαδρομή οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος (Peugeot 106), ενώ ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στην εκκίνηση της ΕΔ3, έθεσε εκτός αγώνα τους Κυπελλούχους Ασφάλτου, Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο (Mitsubishi Lancer EVO X). Επίσης, στην τέταρτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, εγκατέλειψαν οι Χρίστος και Δημοσθένης Παραβάντης, οι οποίοι κινούνταν σε ρυθμούς κορυφής για την Α/6, προτού προδοθούν από το ημιαξόνιο του Peugeot 106 Rallye. Στις απώλειες της ανταγωνιστικής Ν/2, συγκαταλέγονται οι Γιάννης Σύλλας-Ανδρέας Βίγκος και Σπύρος Νίκας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής, με εξόδους που περιορίζονται σε υλικές ζημιές με τα δικά τους Citroen Saxo στην δεύτερη και έκτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, αντίστοιχα. Από τους κορυφαίους συνδυασμούς, άτυχοι στάθηκαν και οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής (Subaru Impreza N12), που ενώ ξεκίνησαν σημειώνοντας τον 3ο χρόνο γενικής στην ΕΔ1, είχαν κλατάρισμα που τους ανάγκασε να προβούν σε αλλαγή ελαστικού εντός της ΕΔ2 χάνοντας σχεδόν 4 λεπτά. Το κερασάκι στην τούρτα, ήταν ένα τετ-α-κε στην ΕΔ3, τη στιγμή που αντιμετώπισαν και πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου τους. Στο δεύτερο loop συνέχισαν σημειώνοντας αξιόλογους χρόνους, αλλά είχαν πέσει πολύ πίσω στην γενική κατάταξη.

Από τη μεριά της, η Start Line ευχαριστεί όλους τους αγωνιζόμενους που έλαβαν μέρος στον αγώνα, ενώ ειδική μνεία αξίζει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς δίχως την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, όπως και της Δημοτικής Κοινότητας Μεγαρέων, η διεξαγωγή του αγώνα θα ήταν πολύ πιο δύσκολη. Ενδεικτικό της έμπρακτης συμπαράστασης προς τη Start Line είναι το γεγονός στην Εκκίνηση, τον Τερματισμό και την Απονομή ήταν παρόντες οι Δήμαρχος και Αντιδήμαρχος Μεγαρέων, καθώς και άλλο παράγοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ακόμη, ο Δήμαρχος Λουτρακίου κ. Γκιώνης, βρισκόταν σε διαρκή επικοινωνία με τους ανθρώπους του αγώνα, παρά το γεγονός ότι λόγοι ανωτέρας βίας δεν του επέτρεψαν να είναι ο ίδιος παρών.
Επιπρόσθετα, το Σωματείο που διοργάνωσε τον αγώνα ευχαριστεί τους Χορηγούς του αγώνα που ήταν οι SEAJETS, Car Center και Serkova, καθώς και τους Υποστηρικτές, τα Ι.ΚΤΕΟ “Check Point”, Terra Sport και Bilstein. Κλείνοντας, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στους Χορηγούς Επικοινωνίας του αγώνα, που είναι οι "4ΤΡΟΧΟΙ" (www.4troxoi.gr) και το www.zougla.gr και οι οποίοι βοήθησαν τα μέγιστα στην καλύτερη προβολή του αγώνα.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
Νίκος Ζάχος: "Το δεύτερο σκέλος ήταν αισθητά καλύτερο από το πρώτο, αφού καταρχάς εγώ ένιωθα πολύ καλύτερα με το αυτοκίνητο, καθώς δεν είχα λάβει μέρος σε αγώνα τα τελευταία 2 χρόνια, οπότε χρειάστηκα χρόνο προσαρμογής. Οι Ειδικές Διαδρομές στέγνωσαν στο δεύτερο πέρασμα και αυτό μας βοήθησε. Ο αγώνας ήταν ωραίος και είμαστε χαρούμενοι. Επόμενος αγώνας για εμάς, θα είναι το Golden Rally Show".

Μιχάλης Ευθυμίου: "Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, αν και για εμάς ολοκληρώθηκε με ένα τετ-α-κε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή. Ήταν η πρώτη μας συνύπαρξη με το γιο μου Παναγιώτη και είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν πιέσαμε ιδιαίτερα, οπότε είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα".

Γιώργος Κεχαγιάς: "Ήταν ο πρώτος μου αγώνας ράλλυ. Σε κάθε Ειδική Διαδρομή ανεβάζαμε ρυθμό. Περάσαμε υπέροχα και ευχαριστώ το συνοδηγό μου. Ήταν ένα πολύ καλός αγώνας και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι".

Γιώργος Αναπολιωτάκης: "Σήμερα περάσαμε δύσκολα. Στο πρώτο σκέλος κάναμε λανθασμένη επιλογή ελαστικών, ενώ στη συνέχεια οι αλλαγές που κάναμε δε μας βοήθησαν ιδιαίτερα. Αναγκαστικά λοιπόν κάναμε αγώνα τακτικής για να τερματίσουμε, καθώς θεωρώ ότι οι Ειδικές Διαδρομές βόλευαν περισσότερο τα τετρακίνητα αυτοκίνητα και δε μπορούσαμε να είμαστε όσο ανταγωνιστικοί θα θέλαμε. Επόμενος αγώνας για εμάς θα είναι το Golden Rally Show, ενώ του χρόνου ελπίζουμε, αν υπάρξει Πρωτάθλημα Ασφάλτου, να συμμετάσχουμε".

Βασίλης Ζάχος: "Ο αγώνας ήταν ωραίος και το αποτέλεσμα πολύ καλό για εμάς. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν δύσκολες και απαιτητικές, ειδικά στο δεύτερο πέρασμα, κάτι που μας άρεσε πολύ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Citroen Μακρής που μας παραχωρεί το αυτοκίνητο για να συμμετέχουμε στους αγώνες, παρέχοντάς μας άψογη προετοιμασία και συντήρηση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το μόνο σχετικά αρνητικό σημείο κατ' εμέ, ήταν η σειρά εκκίνησης, καθώς θεωρώ πως για πληρώματα που τερματίζουν σε αυτές τις θέσεις, το νούμερο που είχαμε είναι πολύ χαμηλό και επηρεάζει τον αγώνα μας".

Αντώνης Σταφυλοπάτης: "Όλα ήταν καλά. Δε βοήθησε ο καιρός, αλλά αυτό ήταν κάτι ίδιο για όλους. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν πολύ ωραίες και εμείς περάσαμε όμορφα".

Σωτήρης Κυριαζής: "Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ ωραίος. Επιστρέψαμε μετά από 2 χρόνια στο Παλάδιο μαζί με τον Σπύρο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Το αυτοκίνητο ήταν άψογο, ενώ εμείς πιέσαμε όπου έπρεπε και το προστατέψαμε όπου έπρεπε, καθώς δε θέλαμε να έχουμε κάποια έξοδο. Ήταν μια πολύ ωραία ημέρα, με έντονο συναγωνισμό, κάτι πολύ ευχάριστο. Δυστυχώς 2 συναγωνιστές μας στην κλάση εγκατέλειψαν και αυτό ήταν δυσάρεστο".

Νίκος Ζακχαίος: "Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος και θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου σε όσους τερμάτισαν. Η κλάση μας είχε φοβερό ανταγωνισμό και αισθανόμαστε σαν νικητές. Αυτό είναι που ζητάμε, να υπάρχει συναγωνισμός για να γινόμαστε καλύτεροι. Είχαμε φανταστική μάχη και κάναμε χρόνους γενικής, με αυτοκίνητα της Ν/2. Αυτό τα λέει όλα".


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Δεκ 01, 2014 9:18 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Δεκ 01, 2014 9:30 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Δεκ 02, 2014 8:31 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014
να πω και εγω δυο λογια για τον αγώνα .... αρκετά έξυπνη σχεδίαση .... οι ειδικές απο κάποια incar μου άρεσαν πολύ ... ειδικά το νέο κομματι του αι γιάννη πολύ καλό...

τα n/2 για άλλη μια φορά τράβηξαν το ενδιαφέρον του αγώνα ....μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες την κατηγορίας.

κρίμα για τον Kαϊτατζη που έμεινε στην απλή αλλά το διασκέδασε .... η συμμετοχή του θα έδινε αλλά ενδιαφέρον στον αγώνα μιας και θα πίεζαν περισσότερο οι πρωτοπόροι .....

πολύ καλός ο Κεχαγιας στο πρώτο του ραλλυ μιας και σε κάθε ειδική βελτιωνονταν ....

Και του χρόνου με στεγνο αγώνα !!!!!

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Δεκ 02, 2014 8:37 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 35ο Ράλλυ Παλάδιο 2014



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Δεκ 10, 2014 3:41 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 16 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 Συναφή θέματα 
29o ΡΑΛΛΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 3
Ράλλυ Σπρίντ Πεταλιδίου ΑΛΑΚαλ. 13/11/2011
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: Pyrgiotis
Απαντήσεις: 5
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: sotiris
Απαντήσεις: 32
33ο Rally Sprint Κορίνθου 2014
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 13
ERC Rallye International du Valais 2014
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 16
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO