[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Απρ 27, 2024 4:35 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 
 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017
Παράθεση:

50ο Rally Δ.Ε.Θ.

Συνημμένο:



Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, δύο το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου και τέσσερεις την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, οι οποίες είναι μοιρασμένες σωστά ώστε να μην υπάρχει κενό, με ζηλευτή ποικιλομορφία ώστε να ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς αθλητές με την σωστή δόση ρομαντισμού αποδίδοντας φόρο τιμής στην ιστορία του αγώνα.

Την πρώτη ημέρα οι αθλητές πρέπει να περάσουν τεχνικό έλεγχο στην Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, να εκκινήσουν από το ίδιο σημείο και να καταφέρουν αλώβητοι ένα μεγάλο Λιβάδι - Πετροκέρασα 19,70χλμ. και έναν κλασικό Χολομώντα 23,20χλμ. μέχρι να "δουν" το parc ferme στην κεντρική πλατεία του Πολυγύρου.

Η δεύτερη μέρα ξεκινάει με μια δύσκολη Παλαιόχωρα των 21,02χλμ. ακολουθούμενη από δύο Τσουκαλάδες των 10,88χλμ. έκαστος με ενδιάμεσο service και ένα Λιβάδι - power stage των 7.31χλμ. που θα οδηγήσει τα καταπονημένα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους εκεί όπου ξεκίνησαν την προσπάθεια στην νότια πύλη της Διεθνούς Έκθεσης όπου και ο τερματισμός του αγώνα.

Οι θεατές αποζημιωμένοι από το θέαμα, ικανοποιημένοι από τους πολλούς και εύκολους τρόπους προσέγγισης των ειδικών διαδρομών θα μπορούν με υπερηφάνια να οικειοποιηθούν το 50ο Rally ΔΕΘ λέγοντας πως ήταν και αυτοί εκεί.

Για να γίνει όμως ένας πραγματικά συναρπαστικός αγώνας πρέπει να γίνουμε όλοι κομμάτι του, να συμμετάσχουμε γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.

Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συμμετοχές

Συνημμένο:


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Σεπ 12, 2017 8:41 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017
Στον αγώνα θα κάνει την πρώτη εμφάνιση του το ελληνικό Peugeot 208 R2 με πλήρωμα τον Γεράσιμο Κυπραίο και Νικό Ιντζόγλου

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Σεπ 12, 2017 8:49 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Σεπ 15, 2017 9:19 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017
Παράθεση:

50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. | Προηγούνται οι Τσολακίδης – Δήμος

Εικόνα

Χωρίς ανταγωνισμό και με την διαφορά, όπως ήταν αναμενόμενο, να υπερβαίνει το λεπτό τελείωσε για τους Τσολακίδη – Δήμο η πρώτη ημέρα στο Skoda Fabia R5. Τους πρώτους ακολουθούν με Mitsubishi Lancer Evo 8 οι Καλούδης – Τοπούζης οι οποίοι όμως νιώθουν τους Αλυγιζάκη – Χατζηδάκη με Mitsubishi Lancer Evo IX να τους ακολουθούν παρά πόδας. Οι Αγγλόπουλος – Σαρητσόγλου με Mitsubishi Lancer Evo VIβρίσκονται στην 4η θέση γενικής αφού οι Καραβασίλης – Καρλίωτης με Honda Civic Type R και Μπρόζος – Βογιαντζής με Citroen ZX Kit Carδεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την δεύτερη ειδική διαδρομή της πρώτης ημέρας λόγω μηχανικής βλάβης.

Οι Μαυροδής – Καραβασιλικός παλεύουν με το Subaru Impreza στην 5η θέση νιώθοντας την ανάσα των Δήμο – Ντίττορα με Citroen Saxo VTS οι οποίοι ήρθαν όπως φαίνεται στον αγώνα με αξιώσεις. Το πλήρωμα του λευκού Renault Cli R3, Βάτσος – Θεοφανίδης, ξεπέρασε τα όποια μικροπροβλήματα στην πρώτη ειδική διαδρομή προσπάθησε στην δεύτερη και εξασφάλισε την 7η θέση γενικής. Τον δικό τους αγώνα κάνουν οι Κυπραίος – Ιντζόγλου με Peugeot 208 RC2 αφού οι προπορευόμενοι, για 0,27 δευτερόλεπτα μετά την πρώτη ειδική διαδρομή Θεοφανίδης – Μαύρος οδήγησαν το Citroen Saxo VTS ολόκληρο τον Χολομώντα χωρίς ενδοεπικοινωνία πέφτοντας στην 12η θέση. Με μηχανικό πρόβλημα στοMitsubishi Lancer Evo10 κινήθηκαν οι Καρπάνος – Καρπάνος, πρόβλημα το οποίο προσπαθούν να διορθώσουν χωρίς όμως να γνωρίζουν αν τελικά το καταφέρουν. Την δεκάδα γενικής κλείνουν οι Κουμποτής – Μαυροματίδης οι οποίοι ξεκίνησαν μουδιασμένοι το Λιβάδι – Πετροκέρασα, ξύπνησαν όμως στον Χολομώντα και θα προσπαθήσουν για το καλύτερο.

Την δεύτερη δεκάδα συμπληρώνουν οι Τσακίρης – Χατζηπαναγιώτου με Citroen C2R2, οι Ευθυμιάδης – Παπανικολάου με Peugeot 106 S16, oι Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza GTi, οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης με Toyota Yaris, οι Ζάχος – Γαζγάζης και Κίτσος – Παναγόπουλος αμφότεροι με Peugeot 106 S16, οι Καραθάνου – Καραθάνου όπου οδηγός είναι η μοναδική γυναίκα και κόρη του συνοδηγού Αλεξάνδρα με Renault Clio Ragniotti , οι Κούγιας – Κούγιας με Peugeot 206 RC και οι Δουλκερίδης – Παπάζογλου με Nissan Micra K12.

Με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους τερμάτισαν επιτυχώς την πρώτη ημέρα και οι Μαυροδής – Κυριλλίδης με Toyota Yaris, οι Κούκας – Τούπας με Peugeot 205, οι Ξανθόπουλος – Τσιλιμπόνης με Alfa Romeo Alfasud και τέλος οι Αναστασοβίτης – Aναστασοβίτης με Opel Astra GSi.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα




_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Σεπ 17, 2017 9:00 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Σεπ 17, 2017 9:11 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017
Παράθεση:

50ο Rally Δ.Ε.Θ - Νικητές οι Τσολακίδης - Δήμος

Εικόνα

Ο καιρός καλοκαιρινός, πέραν του δέοντος ζεστός, οι θεατές πολλοί και ενθουσιασμένοι για το γεγονός, πικραμένοι όμως για τον αριθμό των συμμετοχών. Τα πληρώματα, οι ήρωες κάθε αγώνα, δεν έδωσαν την μάχη απλά με αξιοπρεπώς αλλά με σθένος αντιμετωπίζοντας κάθε αναποδιά με χαμόγελο. Η οργάνωση με 100+ ανθρώπους διασφάλισε την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης. Ήταν επετειακό, εορταστικό με την μέγιστη δυνατή προβολή και αναμφίβολα ένας αυθεντικός χωρίς εκπτώσεις αγώνας, ο οποίος καταχωρήθηκε στην ιστορία και τις μνήμες όλων μας ως το χρυσό 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Επιπλέον έγινε ιδιοκτησία όλων όσων το στήριξαν άμεσα ή έμμεσα, λίγο ή πολύ, προβάλλοντάς το, καλύπτοντας μέρος των εξόδων, χειροκροτώντας τα πληρώματα ή συμμετέχοντας σε αυτό.

Αγωνιστικά δεν εκπλήσσει η νίκη των Τσολακίδη – Δήμο με Skoda Fabia R5, ούτε όμως είναι λιγότερο σημαντική καθώς οδήγησαν το θηρίο με περισσή δεξιοτεχνία δίνοντας το θέαμα που περίμεναν από αυτούς οι θεατές. Οι Καλούδης –Τοπούζης ήρθαν αποφασισμένοι να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο και τα κατάφεραν, οδήγησαν το λαβωμένο Mitsubishi Lancer Evo VIII χωρίς συμπλέκτη στην δεύτερη θέση γενικής και στην πρώτη θέση της C2. Οι Αγγλόπουλος – Σαρητζόγλου οδήγησαν με σταθερότητα το Mitsubishi Lancer Evo VI και ανταμείφθηκαν με την τρίτη θέση γενικής και την δεύτερη θέση στην C2.

Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 τερμάτισαν το Subaru Impreza οι Μαυρουδής – Καραβασιλικός που προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να περάσουν τους προπορευόμενους. Οι Δήμος - Ντίττορας με το «διαβολεμένο» Citroen Saxo VTS έχασαν την τέταρτη θέση για μισό δευτερόλεπτο κατέκτησαν όμως την πέμπτη γενικής, την πρώτη θέση στην F2 και στην άκρως ανταγωνιστική C5 . Οι Βάτσος – Θεοφανίδης ξεκίνησαν με μικροπροβλήματα και λίγο μουδιασμένα κατάφεραν όμως να αναπληρώσουν χαμένο έδαφος και να τερματίσουν το Renault Clio R3 στην έκτη θέση γενικής, την δεύτερη θέση στην F2 και την πρώτη θέση στην C3.

Τα 0.02 δευτερόλεπτα διαφορά από τους τέταρτους στην κατάταξη στην Ε.Δ. 3 και τα 0.5 δευτερόλεπτα διαφορά στην Ε.Δ. 6 από τους Κουμποτή - Μαυροματίδη δείχνουν τον αγώνα που έδωσαν για την τελικά έβδομη θέση γενικής, την τρίτη θέση στην F2 και την δεύτερη θέση στην C5 οι Κυπραίου – Ιντζόγλου με το πανέμορφο Peugeot 208 R2. Το ξύπνημα για τους Κουμποτή – Μαυροματίδη ήρθε αλλά ήρθε αργά και δεν ήταν αρκετό για να πλασάρουν το Peugeot 106 S16 ψηλότερα από την όγδοη θέση γενικής και την τρίτη θέση στην C5. Την πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν η ενδοεπικοινωνία την δεύτερη ημέρα τα ανύπαρκτα φρένα, οι Θεοφανίδης – Μαύρος το ήθελαν πολύ, το μπορούσαν αλλά δεν το κατάφεραν. Ένατη θέση γενικής για αυτούς και το Citroen Saxo VTS.

Τα δύο, ευτυχώς ανώδυνα, «έβγα» δεν μπόρεσαν να σταματήσουν τους ενθουσιασμένους νεαρούς Κίτσο – Παναγόπουλο οι οποίοι οδήγησαν άξια το Peugeot 106 S16 στην δέκατη θέση γενικής και την πρώτη θέση της C6. Οι πατέρας Αντώνης και γιος Παύλος Μπαξεβανάκης με Toyota Yaris έδωσαν μάχη για την πρωτιά της C6 αρκέστηκαν όμως στην δεύτερη με διαφορά 0.77 δευτερόλεπτα από τους πρώτους. Αντίστοιχα ο πατέρας Οδυσσέας και η κόρη Αλεξάνδρα Καραθάνου με Renault Clio Ragnotti ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας C3. Βάθρο και συγκεκριμένα αυτό της τρίτης θέσης στην C6 είδαν και οι Ζάχος – Γαζγάζης με Peugeot 106 S16. Στο ίδιο σκαλί αλλά στο βάθρο της C3 ανέβηκαν οι Κούγιας – Κούγιας οι οποίοι τερμάτισαν το Peugeot 208 RC στην 14η θέση γενικής.

Τις υπόλοιπες επτά θέσεις ως τα συνολικά 21 πληρώματα που τερματίσανε συμπλήρωσαν οι Δουλκερίδης – Παπαζογλου με Nissan Micra K12, οι Τσακίρης – Χατζηπαναγιώτου με Citroen C2 R2, οι Armaki – Ρέντης με Nissan Micra 160 RS, οι Μαυρουδής – Κυριλλίδης με Toyota Yaris, οι Κούκας – Τούπας με Peugeot 205 όπου ο οδηγός βραβεύτηκε ως ο ηλικιακά μεγαλύτερος ανάμεσα στους συμμετέχοντες αθλητές, οι Ξανθόπουλος – Τσιλιμπόνης με Alfa Alfasud και τέλος οι Αναστασοβίτης – Αναστασοβίτης με Opel Astra GSi.

Οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης οδήγησαν ταχύτατα το Mitsubishi Lanver Evo IX διεκδικώντας την τρίτη θέση γενικής έως τα τελειώματα της 5η Ε.Δ. όταν και είχαν μια αναίμακτη αλλά σοβαρή έξοδο η οποία ανάγκασε την οργάνωση να διακόψει τον αγώνα και να δώσει στα πληρώματα που ακολουθούσαν τον χρόνο των Αγγλόπουλο – Σαρητσόγλου. Έξοδο είχαν και οι Ευθυμιάδης – Παπανικολάου με τον πρώτο να οδηγεί το Peugeot 106 S16 ευτυχώς χωρίς τραυματισμό εκτός ειδικής. Άδοξα τελείωσε για τους Λάκη – Τριανταφυλλίδη ο αγώνας με το Seat Ibiza Gti καθώς αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη. Οι Μπρόζος – Βογιαντζής δεν μπόρεσαν να επισκευάσουν την Citroen ZX Kit Car ώστε να δηλώσουν Rally2 το βράδι του Σαββάτου, το ίδιο και οι Καραβασίλης – Καρλιώτης με Honda Civic Type R αλλά και οι Καρπάνος – Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X.

27 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, πέρασαν τεχνικό έλεγχο, πήραν εκκίνηση από την Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., παρουσιάστηκαν στο κοινό από τον Κώστα Στεφανή και χειροκροτήθηκαν στο βουνό από αυτήν την υπέροχη «φυλή» των θεατών. 21 τερμάτισαν τον αγώνα εκεί όπου τον ξεκίνησαν και 14 από αυτά παρέλαβαν τα Κύπελλα που τους αντιστοιχούν από τους επίσημους καλεσμένους. Όλοι όμως χωρίς καμία εξαίρεση μπορούν να υπερηφανευτούν πως συμμετείχαν σε αυτήν την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Σεπ 18, 2017 11:05 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017



Δευτ Σεπ 18, 2017 4:58 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017
Ενα πολύ ωραίο βιντεάκι "εναλλακτικο" μπορώ να πω απο το ΔΕΘ.

Αποτυπώνει ολη την πορεία ενός θεατή στους αγώνες ...

Μπράβο στα παιδία που το έφτιαξαν

Αξίζει ... δείτε το



Υγ μετά το 11:00 το σημείο της εξόδου του Αλυγιζάκη.

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Σεπ 20, 2017 10:00 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 50ο Rally Δ.Ε.Θ. 2017

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Σεπ 22, 2017 10:59 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Wrc Vodafone Rally de Portugal 2013
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 70
The worst rally corner ever???
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 13
38ο Ολυμπιακό Ραλλύ 2017
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: Pyrgiotis
Απαντήσεις: 6
Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2017
Δ. Συζήτηση: Αναβάσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 7
IRC Barum Czech Rally Zlin 2011
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 8
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO